PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 43 | 05 |

Tytuł artykułu

Szanse i zagrozenia przemyslu spirytusowego w Polsce na przelomie wiekow [1]

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W pierwszej części cyklu poświęconego funkcjonowaniu przemysłu spirytusowego w Polsce autor definiuje podstawowe pojęcia związane z szeroko pojętym aspektem ekonomicznym tej branży. Przedstawia zasadnicze różnice w strategii marketingowej dużego koncernu międzynarodowego i polskiego Polmosu, a także różne warianty walki o polski rynek.
EN
In the first part of cycle dedicated to functioning of the spirit industry in Poland author defines the basic meanings connected with the economical aspect of this branch. He presents the principal differences in the marketing strategies of the international big company and the Polish Polmos and the different types of fighting for the Polish market.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

43

Numer

05

Opis fizyczny

s.35-37,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Szkola Glowna Gospodarstwa Wiejskiego, 02-766 Warszawa, ul.Nowoursynowska 166

Bibliografia

  • [1] Kupczyk A., Osiak J.: Przemysł spirytusowy w Polsce - ważniejsze wydarzenia w 1998 i na początku 1999 r. Rynki Alkoholowe, nr 2/1999, s. 32-34.
  • [2] Kupczyk A. i in.: Rozwój rynku alkoholi w ostatnich czterech latach i prognoza na przyszłość w świetle polityki cenowej państwa.... Instytut Studiów Gospodarczych dla KRPS, Warszawa, 1998.
  • [3] Kupczyk A., Korolewska-Mróz H., Czerwonka M.: Radykalne zmiany w firmie. Od reengineeringu do organizacji uczącej się. Wyd. INFOR Book, 1998.
  • [4] Kupczyk A., Kryński J., Bilnicki W. i in.: Studium sektorowe dla przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego w Polsce. Maszynopis Konsorcjum BDEiE Proexim - PKO BP dla MPW/MSP, 1996.
  • [5] Romanowska M.: Zarządzanie strategiczne firmą. Lektury Menedżera, СІМ, Warszawa 1995.
  • [6] Romanowska M.: Alianse strategiczne przedsiębiorstw. PWE, Warszawa 1997.
  • [7] Senge P.: Piąta dyscyplina. Wyd. ABC, 1998.
  • [8] Woś A.: Agrobiznes. Makroekonomika. Wyd. Key Text, 1996.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-aacc42d0-485b-45be-a0eb-50ba1a16d95a
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.