PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 4 |

Tytuł artykułu

Tendencje zmian swiatowych cen zywnosci i ich implikacje dla globalnego rynku zywnosciowego - rozwazania na tle szescdziesiatej siodmej sesji Komitetu Towarowego FAO [CCP]

Warianty tytułu

EN
Tendencies in global food prices changes and their implications for the global food market

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Rocznik

Numer

4

Opis fizyczny

s.90-98,rys.

Twórcy

autor
  • Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Zywnosciowej - Panstwowy Instytut Badawczy, Warszawa

Bibliografia

  • Adamczuk L., Zdanowicz W.: Statystyka diecezji kościoła katolickiego w Polsce 1992-2004. Instytut Statystyki Kościoła Katolickiego SAC, Warszawa 2006.
  • Bach A.: Rośliny ozdobne w tradycji i kulturze różnych narodów. Zeszyty Problemowe Postępów Nauk Rolniczych (510), 2006.
  • Bolkowska Z.: Budownictwo w Polsce. 2001, www.madin.com.pl.
  • Bonowin W.: Samolot, Gołębica i Matka Boża. 2003, www.opoka.org.pl [za:] Niedałtowski
  • K.: Sztuka – sacrum – rytuał. Współczesna perspektywa polska. Ethos (40), 1997.
  • Czerwik S.: Symbolika szat liturgicznych. Wymowa kolorów [w:] Sztuka w służbie liturgii. Materiały Sym. Komisji ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów Episkopatu Polski. Jasna Góra 21-23 październik 1997. www.kkbids.episkopat.pl/anamnesis/13/8.htm
  • Forstner D.: Świat symboliki chrześcijańskiej. Instytut Wydawniczy PAX, Warszawa 1990.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE, Warszawa 1996.
  • Głowa W.: Znaki i symbole w liturgii. Wydawnictwo Archidiecezji Przemyskiej, Przemyśl 1995.
  • Gołębiowski T.: Charakterystyka marketingu na rynku instytucjonalnym. PWE, Warszawa 2003.
  • Hoffsummer W.: Leksykon dawnych i nowych symboli. Wydawnictwo Jedność, Kielce 2001.
  • Hołodok S.: Kościół i jego wyposażenie. Symbolika (XII) [w:] Czas Miłosierdzia, 2004. www.bialystok.opoka.org.pl/czas.
  • Jabłońska L.: Popyt a kwiaty mieszkańców Warszawy w 1993 roku. Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, z. 4-5, 1993.
  • Jabłońska L.: Some aspects of the changes in Polish floriculture in 1980-1992. Annales of Warsaw Agricultural University, Horticulturae 17, 1995.
  • Jabłońska L.: Demand for ornamental plants in Poland and some aspects of their distribution system. Maszynopis, Produktschap Tuinbouw, Holland 1998.
  • Jabłońska L.: Rynek kwiatów ciętych i roślin doniczkowych w Polsce. Boss Informacje Ekonomiczne, 2003.
  • Jabłońska L., Perzyńska K.: Poziom popytu na rośliny ozdobne w Warszawie w 2007 roku i jego determinanty. Maszynopis złożony do Zeszytów Naukowych ISiK w Skierniewicach, 2009.
  • Jabłońska L., Zyntek A.: Kształtowanie się popytu na kwiaty cięte i doniczkowe w Warszawie w 2003 roku. Zeszyty Naukowe ISiK w Skierniewicach (tom 13), 2005.
  • Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wydawnictwo Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
  • Krej K.: Popyt na rośliny ozdobne w świątyniach katolickich w Warszawie w 2006 r. Praca magisterska, SGGW, Warszawa 2007.
  • Kuźma E.: Ogródki przy domkach i małych obiektach sakralnych na terenie Nadbużańskiego Parku Krajobrazowego. Praca magisterska, SGGW, Warszawa 2006.
  • Lurker M.: Słownik obrazów i symboli biblijnych. Wydawnictwo Pallotinum, Poznań 1989.
  • Msze święte. www.archidiecezja.warszawa.pl
  • Platania F.: Dekoracja kwiatowa w liturgii. Wydawnictwo Jedność, Kielce 2002.
  • Piwowarska I.: Obiekty sakralne jako miejsce tworzenia się popytu na kwiaty cięte i rośliny doniczkowe na przykładzie Lublina. Praca magisterska, AR w Lublinie, 2007.
  • Poźniak I.: Ceny hurtowe i detaliczne wybranych gatunków kwiatów ciętych na rynku lubelskim w 2006 roku. Praca magisterska, AR w Lublinie, 2007.
  • Produkt krajowy brutto. Rachunki regionalne w 2006 r. GUS, Katowice 2008.
  • Rudnicki L.: Zachowania rynkowe nabywców, mechanizmy i uwarunkowania. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Kraków 2004.
  • Szumilak J.: Konsumenci i ich zachowania na rynku [w:] Podstawy marketingu (red. J. Alkoran). Instytut Marketingu, Kraków 1998.
  • Zięba G.: Boom na inwestycje sakralne. Puls Biznesu (119), 2000. www.racjonalista.pl

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-a44b3986-a34b-42a6-8b82-619b97c37d01
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.