PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2009 | 54 | 02 |

Tytuł artykułu

Preferencje dotyczace elementow warstwy wizualnej opakowan reklamowych

Warianty tytułu

EN
Preferences concerning elements of a visual layer in promotional packages

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Warstwa wizualna opakowań jest nośnikiem zakodowanych w określony sposób komunikatów rynkowych. Wyniki badań ankietowych określiły kryteria wpływające na decyzje zakupów. Określiły też, jakie są oczekiwania klientów dotyczące szaty graficznej, parametrów technicznych oraz sloganów reklamowych. Wyniki wykonanych badań przedstawiają preferencje firm dotyczące opakowań i podawanych informacji. Wskazują też na znaczenie środków informacyjno-promocyjnych opakowań.
EN
The visual layer of packaging is the carrier of market communications coded in a specific way. The results of inquiry research determined the criteria influencing upon purchase decisions. They determined also consumers expectations concerning graphic design, technical parameters and advertising catchwords. The results of research that has been carried out showed the preferences of companies concerning a packaging and information given on it. They indicate also the importance of promotional-information tools of packaging.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

54

Numer

02

Opis fizyczny

s.10-13,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Krakow

Bibliografia

  • [1] Benedykt A.: Reklama jako proces komunikacji. Wydawnictwo Astrum, Wrocław 2004.
  • [2] Jakowski S:. Znaczenie walorów promocyjno-reklamowych. Opakowanie nr 3/2005.
  • [3] Lisińska-Kuśnierz M., Ucherek M.: Opakowania w ochronie konsumenta. Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków 2006.
  • [4] Murdoch A.: Kreatywność w reklamie. PWN, Warszawa 2003.
  • [5] Nowacki R.: Podręcznik reklamy. Centrum Doradztwa i Informacji, Warszawa 2006.
  • [6] PN-EN 787: 1998. Torebki do transportu produktów spożywczych. Torebki z folii polietylenowej.
  • [7] PN-O-79752: 1997. Opakowania jednostkowe z tworzyw sztucznych. Torby. Podział i określenia.
  • [8] Podstawy marketingu żywności, praca zbiorowa pod red. M. Jeznach, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2007.
  • [9] Szymczak J., Ankiel-Homa M.: Opakowanie jednostkowe w działaniach marketingowych przedsiębiorstw. Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2007.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-995b1d84-87c5-4e18-ba48-3cc2ec4adbb6
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.