PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 80 | 4 |
Tytuł artykułu

Geografia hipermarketow w Polsce: strategie lokalizacyjne firm i ich skutki przestrzenne

Warianty tytułu
EN
The geography of hipermarkets in Poland: company location strategies and their spatial outcomes
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Wydawca
-
Rocznik
Tom
80
Numer
4
Opis fizyczny
s.515-539,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Jagiellonski, ul.Gronostajowa 7, 30-387 Krakow
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-article-9130a3c3-ec95-4b0a-9e36-2bea6c9c4995
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.