PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2010 | 17 | 03 |

Tytuł artykułu

Wplyw globalnych strategii marketingowych na efektywnosc i wyniki rynkowe przedsiebiorstw miedzynarodowych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Global marketing strategy and its influence on international firms performance

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

17

Numer

03

Opis fizyczny

s.2-6,rys.

Twórcy

autor
  • Szkola Glowna Handlowa, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-86d457e4-fea8-4cc1-8c5e-dea1b1e634d3
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.