PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 59 | 05 |

Tytuł artykułu

Znaczenie marki w globalnej gospodarce zywnosciowej

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Significance of trade mark in global food economy

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W artykule przedstawiono ranking polskich marek w przemyśle spożywczym oraz ich właścicieli. Największą wartość mają marki polskie, będące w posiadaniu firm globalnych. Korporacje transnarodowe są też inicjatorami promowania marek i stanowią wzór do naśladowania dla firm działających na polskim rynku artykułów żywnościowych.
EN
The article presents the rating of polish brands in a food industry and their owners. The most valuable Polish brands are those which belong to global companies. International companies initiate also brand promotion and they are pattern to follow by other Polish companies on food market.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

59

Numer

05

Opis fizyczny

s.28-30,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Zywnosciowej - Panstwowy Instytut Badawczy, Warszawa

Bibliografia

  • [1] Rzeczpospolita 30.06.2004 r.: dodatek „Marki polskie”, s. 4.
  • [2] L. Oktaba, J. Bielecki, A. Sielanko: „Dobre, bo europejskie”, Rzeczpospolita 11.02.2004 r.
  • [3] Expert Monitor (www.expertmonitor.pl)
  • [4] A. Grzeszczak: „Kokosy z ziemniaków”, Polityka 2004, nr 24, s. 40.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-85c3797c-51c3-4b5a-b7cc-33bfe65c2e4c
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.