PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 43 | 06 |

Tytuł artykułu

Marketing napojow bezalkoholowych [2]

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Autor opisał zagadnienia marketingu jako kompozycji „marketing mix". Przedstawił główne instrumenty tej kompozycji: produkt, opakowanie, cenę, promocję, dystrybucję i ich rolę w sprzedaży produktu.
EN
Author discussed marketing concepts as „marketing - mix". He presented its maing tools of this compositions: product, packaging, price, promotion, distribution and their role in the product sales.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

43

Numer

06

Opis fizyczny

s.44-47,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Akademia Ekonomiczna, 53-345 Wroclaw, ul.Komandorska 118-120

Bibliografia

  • [1] Altkorn J.: Podstawy marketingu. Kraków, Wydawnictwo O.O. Franciszkanów 1996.
  • [2] Kotier Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Warszawa, Gebethner i Spółka 1994.
  • [3] Kramer T.: Podstawy marketingu. Warszawa, PWE 1996.
  • [4] Mruk H., Rutkowski L P.: Strategia produktu. Warszawa, PWE 1996.
  • [5] Sztucki T.: Marketing. Sposób myślenia, system działania. Warszawa, Agencja Wydawnicza „Placet" 1992.
  • [6] Urban S.: Marketing produktów spożywczych. Wrocław, Wydawnictwo AE, 1998.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-7f4e518a-e092-41f2-8a18-567874d9313d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.