PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 15-16 | 2 |

Tytuł artykułu

Marketingowa orientacja rozwoju podmiotow sfery nauki

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Celem artykułu jest potwierdzenie hipotezy, iż działalność marketingowa jednostek badawczo-rozwojowych musi być strukturalnie związana z ich funkcjonowaniem, wówczas przyspieszy procesy transferu technologii oraz przyczyni się do intensyfikacji procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwie. Działalność marketingowa zmieni rolę jbr-ów na bardziej aktywną w unowocześnianiu zarówno gospodarki, jak i życia społecznego.
EN

Wydawca

-

Rocznik

Tom

Numer

2

Opis fizyczny

s.113-118,rys.

Twórcy

autor
  • Wyzsza Szkola Menedzerska, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-7d0e08c7-f5b2-470e-957b-38a128afa329
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.