PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 60 | 03 |

Tytuł artykułu

Promocja miesa i jego przetworow

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

60

Numer

03

Opis fizyczny

s.44-45,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

  • Szkola Glowna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa

Bibliografia

  • [1] Krajewski K., Świątkowska M.: 2003. Techniki eksponowania i promocji produktów mięsnych. „Gospodarka Mięsna”, nr 6, s. 16-17.
  • [2] Pasternak K.: 1997. Stan zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwach przemysłu mięsnego. Zarządzanie marketingiem w przemyśle mięsnym. Konferencja naukowa. Warszawa, 27 lutego 1997 r.
  • [3] Stec K.: 2005. POHiD - Rynek mięsa.: „Supermarket News”, nr 17 (136).
  • [4] Świątkowska M., Berger S.: 2001. Reklama żywności jako narzędzie kształtowania postaw konsumentów i rynku produktów spożywczych. Wydawnictwo SGGW, Warszawa, s. 148.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-6b8dbdc6-7ced-48d4-a5d2-f43b5eefbbc2
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.