PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

1998 | 01 |

Tytuł artykułu

Typy programow rozwoju opakowan

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Programy rozwoju opakowań inicjuje się najczęściej w celu: zmiany starych lub opracowania nowych opakowań dla istniejącego produktu, opracowania opakowania dla nowego produktu lub opracowania opakowania dla istniejącego produktu, który nie był dotąd pakowany. Każdy taki program powinien być odmiennie traktowany a każdy zestaw okoliczności wymaga odrębnego podejścia.
EN
The programmes for the development of packaging are very often initiated in order to: changing old or elaboration of new packages for an existing product, developing a package for the new product or preparing a package for the existing product that has not been packaged till then. We should treat each of them separatley and every set of circumstances requires a separate line of approach.

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Numer

01

Opis fizyczny

s.30-31,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Akademia Rolnicza, 31-120 Krakow, al.A.Mickiewicza 21

Bibliografia

  • [1] Hales C.F.: Opakowanie jako składnik strategii marketingowej. Handel Wewnętrzny, nr 3-4/93, PWE, Warszawa 1993.
  • [2] Holmgren R.: Packaging line planning guide: plan ahead for future versatility. Packaging, USA 1990.
  • [3] Kusnier K.: Marketing research: Using tradition to move forward. Marketing Research, Spring 1988.
  • [4] Laszlo R.: Packaging Design: an introduction, USA 1990.
  • [5] O'Connor W.J.: Packaging - the most effective element of the Marketing - mix. Marketing News, Sept 25, 1987.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-6a21b1c8-5d41-485b-bac3-7dedda39a61b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.