PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2002 | 02 |

Tytuł artykułu

Marketing ekologiczny

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Jednym z podstawowych elementów działalności promocyjnej współczesnych przedsiębiorstw jest podejście ekologiczne, mające na celu pozytywny wizerunek firmy w środowisku. Przedsiębiorstwo, które chce być za tę swoją działalność cenione, musi wiarogodność swojego wizerunku potwierdzać produktami przyjaznymi dla środowiska i proekologicznym charakterem całego funkcjonowania firmy. Autorka omawia zasady marketingu ekologicznego.
EN
The environmental approach is one of the basic components of promotional activity of any modern company aiming to create a positive image. A company should manufacture environment-friendly products and operate in an environmentally responsible way. The author discusses the principles of environmental marketing.

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Numer

02

Opis fizyczny

s.12-14,rys.,tab.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu Międzynarodowego, Wydział Ekonomii i Zarządzania, Politechnika Koszalinska

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-64db2c30-ddd7-4a2e-a614-b5fa0623e30c
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.