PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 58 | 03 |

Tytuł artykułu

Oferta przemyslu mleczarskiego w opinii konsumentow

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Competitiveness of the dairy industry offer in the consumers opinion

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W pracy przedstawiono rolę konsumenta w kreowaniu konkurencyjności zakładów przemysłu mleczarskiego. Badania z tego zakresu prowadzono w regionie lubuskim. Zdefiniowano czynniki wpływające na popyt produktów mleczarskich, wśród których największe znaczenie mają jakość i cena. Ponadto stwierdzono, że produkty krajowe, tak pod względem jakości, jak i innych zalet zdrowotnych, nie ustępują produktom zagranicznym. Wykazano, że poprawa konkurencyjności produktów krajowych wymaga podjęcia kompleksowych i ciągłych działań tak w zakresie produkcji, jak i dystrybucji.
EN
The article presents the importance of consumers information of the competitiveness of the dairy industry companies offer on the basis of the research conducted in lubuskie province. The article defines factors that influence an increase or decline in demand of dairy products. It is determined, that the most important role in buying the food products is played by quality and price. Moreover it is discovered that the products of domestic producers are as good in terms of quality and other health profits, as the articles of foreign origin. The article proves that, in order to improve the competitiveness of domestic producers, it is necessary to take regular and complex actions not only in production area but in the distribution as well.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

58

Numer

03

Opis fizyczny

s.39-40,tab.,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Uniwersytet Zielonogorski, Zielona Gora

Bibliografia

  • [1] Chechelski P.: 2000. Problemy dystrybucji wyrobów przemysłu spożywczego, „Zagadnienia Ekonomiki Rolnej”, 2-3.
  • [2] Grzybowska M.: 2001. Satysfakcja klienta - najważniejsza, „Marketing w praktyce”, 5.
  • [3] Seremak J., Smoleński Z.: 2001. 10 lat gospodarki rynkowej i regulacji rynku mleka, Biuletyn Informacyjny Agencji Rynku Rolnego, Warszawa, 3.
  • [4] Świątkowska M.: 2000. Wpływ reklamy na konsumentów, „Marketing w Praktyce”, 1.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-48b7d397-d821-49cd-b27a-ee652469e2de
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.