PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 13 | 3 |

Tytuł artykułu

Changes in trade sector after systemic transformation in Poland

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Rocznik

Tom

13

Numer

3

Opis fizyczny

http://www.ejpau.media.pl/volume13/issue3/art-05.html

Twórcy

autor
  • Warsaw University of Life Sciences - SGGW, Nowoursynowska 166, 02-787 Warsaw, Poland

Bibliografia

  • 1. Anam R., 2008. Rosja i Ukraina najatrakcyjniejsze [Russia and Ukraine the most attractive], www.egospodarka.pl [in Polish].
  • 2. Belka M., Prusik M., 1993. Realizacja programu przemian systemowych [Realization of the systemic changes program], Gospodarka Narodowa nr 11/93 [in Polish].
  • 3. Banasik B., 2000. Ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa handlowego [Economics and organization of a trade enterprises], Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego, Radom [in Polish].
  • 4. Czubała A., 1991. Mała prywatyzacja handlu detalicznego [Small privatisation of retail trade], Handel wewnętrzny – IRWiK, nr 4/1991 [in Polish].
  • 5. Gaszyńska E., Plichta J., 1998. Warunki funkcjonowania i rozwoju handlu w Polsce [Determinants of functioning and development of trade in Poland], Marketing i Rynek nr 2/1998[in Polish].
  • 6. Kudła W., Banasik B., Smoleń M., 2000. Ewolucyjne zmiany w polskim handlu w okresie dochodzenia do gospodarki rynkowej [Evolution changes in Polish trade in the period of pre-market economy], Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego, Monografie Nr 44, Radom [in Polish].
  • 7. Maleszyk E., 1997. Rola inwestycji z kapitałem zagranicznym w modernizacji handlu [Role of foreign capital investments in trade modernization] , Handel wewnętrzny nr 6, IRWiK, Warszawa [in Polish].
  • 8. Maleszyk E., 2004. Przyspieszona ekspansja zagranicznych sieci handlu żywnością na rynek polski [Faster expansion of foreign food trade nets on Polish market] , Handel wewnętrzny 1/2004, IRWiK, Warszawa [in Polish].
  • 9. Rakowski J., 2001. Handel w Polsce w latach 1989-2000 [Trade in Poland in 1989-2000], PCHU S.A., Warszawa [in Polish].
  • 10. Sznajder A., 1992. Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym [Marketing strategies on the international market], PWN, Warszawa [in Polish].
  • 11. Orłowski W. M., 2005. Piętnaście lat walki z monopolem – kilka uwag z perspektywy makroekonomicznej [Fifteen years of battle against monopoly – several comments from macroeconomics perspective], Publikacja jubileuszowa z okazji piętnastolecia UOKiK, pt.: Ochrona konkurencji i konsumentów w Polsce i Unii Europejskiej, UNIGRAF, Bydgoszcz [in Polish].
  • 12. PMR Publications, Ltd., Raport: "Retail Attractiveness of Central and Eastern Europe, 2008".
  • 13. Raport CBRE, 2008: How Global is the Business of Retail?, CB Richard Ellis Polska Press Relase, Warszawa, 17 March 2008, www.biznespolska.pl.
  • 14. Raport o stanie handlu wewnętrznego w Polsce [Report on internal trade in Poland] – Ministerstwo Gospodarki, Warszawa za lata 1995,1997, 1998, 1999,2001, 2003, 2006 [in Polish].
  • 15. Raport strategiczny, dystrybucja FMCG w Polsce, [Strategy Report – Distribution of Fast Moving Consumer Goods in Poland] CAL, Gfk Polonia, za lata 2002,2003 i 2004 [in Polish].
  • 16. Rynek wewnętrzny GUS, Warszawa, za lata 1992, 1994, 1997, 1999, 2001, 2003, 2004, 2006, 2008 [in Polish].
  • 17. Dz. U. Nr 41, poz.324, 1988.
  • 18. Dz. U. Nr 6, poz.36, 1990.
  • 19. Dz. U. Nr 32, poz.190, 1990.
  • 20. Dz. U. Nr 34, poz.191, 1990.
  • 21. Dz. U. Nr 35, poz.203, 1990.
  • 22. Dz. U. Nr 51, poz.304, 1990.
  • 23. Dz. U. Nr 55, poz.321, 1990.
  • 24. Dz. U. Nr 45, poz.288, 1994.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-39215633-0729-4943-9075-daf6a6163754
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.