PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 60 | 11 |

Tytuł artykułu

Dzialania reklamowe na rynku mleka w Polsce

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Advertising activities on the milk market in Poland

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Przez wiele lat mleko było produktem anonimowym, nie kojarzącym się z żadną marką. W 1995 r. wykreowano z sukcesem unikatową, doskonale rozpoznawalną markę mleka UHT - Łaciate. Producenci mleka zaczęli inwestować w kolejne komercyjne kampanie reklamowe własnych marek. W artykule przedstawiono wybrane kampanie reklamowe mleka w Polsce, wskazując na ich efektywność oraz zastosowane środki. Stwierdzono, że najlepsze rezultaty przynoszą wspólne działania reklamowe producentów produktów mleczarskich.
EN
For many years milk was an anonymous product not identified with any brand. In 1995 successful and unique, very well recognizable brand of the UHT milk - Łaciate was created. Produces of milk started investing in commercial advertising campaigns of own brands. Chosen advertising campaigns of the milk in Poland were described in article pointing out to their effectiveness and applied means. It was found that best results were bringing shared advertising action of producers of dairy products.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

60

Numer

11

Opis fizyczny

s.34-35,51,rys.,bibliogr.

Twórcy

  • Szkola Glowna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa

Bibliografia

  • [1] Gromadzka E.: 2005. Materiały pochodzące z wywiadów telefonicznych przeprowadzonych z działem marketingu firmy OSM Radomsko.
  • [2] Kasperkiewicz A.: 2005. Materiały pochodzące z wywiadów telefonicznych przeprowadzonych z działem marketingu firmy OSM Radomsko.
  • [3] Król L.: 1996. Mleko z charakterem. Businessman Magazine, 7(64), s. 74-76.
  • [4] Maison D., Wasilewski P.: 2002. Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej. Agencja Wasilewski, Kraków.
  • [5] Najder K.: 1999. Nadmiar krowy. Marketing Serwis, nr 10, str. 16-17.
  • [6] Sobczak K.: 2004. Łaciate zalewa Polskę. Profit, nr 3, str. 32-33.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-34c94fc7-df06-4ba9-943c-4e50904d9ba7
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.