PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 57 | 12 |

Tytuł artykułu

Internet jako narzedzie marketingu przedsiebiorstw miesnych w Polsce

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Oceniono 130 witryn internetowych umieszczonych w zasobach portalu Interia.pl zawierających odnośniki do przemysłu mięsnego w Polsce. Omówiono jakość graficzną prezentowanych witryn, zakres i treść przekazywanych informacji, stosowanie elementów interaktywnych, formy działań promocyjnych oraz badania efektywności serwisu.
EN
The 130 Internet web-sites containing descriptors-links to Polish meat enterprises in portal Interia.pl. were evaluated. The graphic quality of web-sites, range and scope of information presented, the interactive elements, promotion tools and effectiveness of service were evaluated.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

57

Numer

12

Opis fizyczny

s.44-45,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Wydział Technologii Żywności, Katedra Przetwórstwa Produktów Zwierzęcych, Akademia Rolnicza, Krakow
autor
  • Wydział Technologii Żywności, Katedra Przetwórstwa Produktów Zwierzęcych, Akademia Rolnicza, Krakow

Bibliografia

  • [1] Anonim: http://www.polskiemieso.pl/polski2_ związek/program_branżowy_R3.html.
  • [2] Anonim: http://www.tradebizz.pl/internt/artykuł4.html.
  • [3] Król L.: 1997. Jak reklamować się w Internecie. Businessman, 2, 72-74.
  • [4] Nosek P.: 2001. ABC webmastera. Chip Special, 8, 4-6.
  • [5] Rudno-Rudziński G.: 2001. Skuteczne zarzucanie sieci. Chip Special, 8, 4-6.
  • [6] Stasiak A., Kołczak T.: 2003. Zastosowanie Internetu w marketingu i handlu. Przem. Spoż., 11.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-29d4ea7b-010d-4c0c-a33f-141709754a11
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.