PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 57 | 08 |

Tytuł artykułu

Opakowania na rynku zywnosci

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Rocznik

Tom

57

Numer

08

Opis fizyczny

s.66-67,85,bibliogr.

Twórcy

  • Szkola Glowna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa

Bibliografia

  • [1] Altkorn J. : 1995. Podstawy marketingu. Pr. zbiór. Instytut Marketingu, Kraków;
  • [2] Decyzja na poziomie półki. 2001. Media i Marketing Polska, 3, 34;
  • [3] Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: 1996. Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE, Warszawa;
  • [4] Hales F.C.: 1999. Opakowanie jako instrument marketingu. PWE, Warszawa;
  • [5] Kałowska D.: 2001. Opakowanie - między półką a reklamą. Marketing w praktyce, 9, 30-32;
  • [6] Kałowska D.: 2002. Własny styl opakowań. Marketing w praktyce, 4, 24-26;
  • [7] Kos C., Szwacka-Salmonowicz J.: 1997. Marketing produktów żywnościowych. PWRiL, Warszawa;
  • [8] Mruk H., Rutkowski I.P.: 1999. Strategia produktu. PWE, Warszawa;
  • [9] Pinson Ch.: 2001. Zastosowanie ukrytej teorii wyrobu wobec sądów wnioskujących formułowanych przez konsumentów na temat wyrobów. (W:) Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie. Pr. zbior. Lambkin M., Foxall G., van Raij, Heibrunn B. PWN Warszawa, s. 215 - 242;
  • [10] Schroder M.J.A., Horsburgh K.: 1997. Communicating food quality to consumers. Journal of Consumer Studies & Home Economics, v. 21, no. 2, 131-139;
  • [11] Sudoł S., Szymczak J., Haffer M.: 2000. Marketingowe testowanie produktów. Pr. zbior. PWE, Warszawa;
  • [12] Szymczak J.: 1998. Promocyjne funkcje opakowań jednostkowych. Opakowanie, 2, 6-10.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-1e82e05f-ae57-4d8e-96bd-baf53131c563
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.