PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 05 | 3 |
Tytuł artykułu

Wykorzystanie franchisingu w polskim handlu produktami spożywczymi

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
The role of franchising in Polish trade of food products
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Przedstawiono franchising jako czynnik rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Omawia zalety i wady takiej formy współpracy dla franchisodawcy i biorcy. Zaprezentowano możliwości wykorzystania franchisingu w polskim handlu artykułami spożywczymi oraz przedstawiono przykłady sieci franchisingowych w tym sektorze i efekty ich działań.
EN
The arlicle presents franchising agreement as development factor of small and medium-size business. The paper discusses advantages, disadvantages for both the franchisor and the franchisee this co-operation. The author presents usage possibilities franchising in Polish trade of food products, examples of franchising network's in this sector and results their activity.
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
05
Numer
3
Opis fizyczny
s.85-89,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Akademia Rolnicza Katedra Ekonomii ul. Żołnierska 47
Bibliografia
  • Europejski Kodeks Etyczny Franchisings, http://franchising.info.pl http://www.franchising.info.pl
  • Mendelsohn M. red. (1993): Franchising in Europe. Cassel, London.
  • Tokaj-Krzewska A. (1999): Franchising. Strategia rozwoju małych fum w Polsce. Difin, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-abc3d8e1-709b-4008-93c5-c1c7bf3f0476
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.