PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | 81 | 5 |
Tytuł artykułu

Uczenie się psów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Learning of dogs
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
81
Numer
5
Opis fizyczny
s.28-29,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wrocław
Bibliografia
  • 1. Arhant Ch., Bubna-Littitz H., Bartels A., Futschik A., Troxler J., 2010 - App. Anim. Behav. Sci. 123, 131-142.
  • 2. Chan J.W.C., Araujo J.A., Zicker S.C., Pun T.W.C., Milgram N.W., 2005 - Progress in Neuro-Psychopharmacology & Biological Psychiatry 29(3), 481-488.
  • 3. Commins S., Cunningham L., Harvey D., Walsh D., 2003 - Behav. Brain Res. 139, 215-223.
  • 4. Demant H., Ladewig J., Balsby T.J.S., Dabelsteen T, 2011 - App. Anim. Behav. Sci. 133, 228-234.
  • 5. Donovan J.J, Radosevich D.J., 1999 - J. App. Psychol. 84(5), 795-805.
  • 6. Head E., Callahan H., Muggenburg B.A., Cotman C.W., Milgram N.W., 1998 - Neurobiol. Aging 19(5), 415-425.
  • 7. Hiby E.F., Rooney N.J., Bradshaw J.W.S., 2004 -Animal Welfare 13(1), 63-69.
  • 8. Kirkby D.L., Jones D.N.C., Higgins G.A., 1995- Behav. Brain Res. 67, 221-227.
  • 9. Marshall-Pescini S., Valsecchi P., Petak P., Accorsi P.A., Previde E.P., 2008 - Behavioural Processes 78, 449-454.
  • 10. Milgram N.W., Head E., Muggenburg B., Holowachuk D., Murphey H., Estrada J., Ikeda-Douglas C.J., Zicker S.C., Cotman C.W., 2002 - Neuroscience and Biobehavioral Rev. 26, 679-695. 11. Overhaul K.L., 2011 - Topics in Companion Animal Medicine 26(1), 2-9.
  • 12. Rooney N.J., Cowan S., 2011 - App. Anim. Behav. Sci. 132, 167-177.
  • 13. Tapp P.D., Siwak Ch.T., Estrada J., Holowachuk D., Milgram N.W., 2012 - Learning & Memory 4, 148-160.
  • 14. Turcsán B., Kubinyi E., Miklósi A., 2011 - App. Anim. Behav. Sci. 132, 61-70.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-ab304000-73f8-49bc-90af-51132b9995d3
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.