PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | 17[66] |

Tytuł artykułu

Klaster jako sieć interesariuszy według założeń marketingu 3.0

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Cluster as a network of stakeholders according to the assumptions of marketing 3.0

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Lubelska, ul.Nadbystrzycka 38, 20-618 Lublin

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-a8c9441b-bcb2-4de0-9326-39009238c3ef
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.