Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2016
Tom
62
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Postrzeganie kosztów w kanałach dystrybucji usług
(
Lipowski M.
,
Bondos I.
)
artykuł:
Promocja marki w mediach społecznościowych
(
Jaska E.
,
Werenowska A.
)
artykuł:
Działania marketingowe ukierunkowane na absolwentów uczelni wyższych w Polsce - diagnoza głównych problemów
(
Lazorko K.
)
artykuł:
Rozwój organizacji pozarządowych jako czynnik ryzyka reputacyjnego
(
Dabrowski T. J.
)
artykuł:
Ocena marek produktów spożywczych wykorzystujących styl retro przez młodych konsumentów z Polski i Francji - wyniki badań porównawczych
(
Grebosz M.
)
artykuł:
Determinanty rozwoju patologicznych zachowań konsumentów na rynkach finansowych
(
Smyczek S.
)
artykuł:
Konsumenci pokolenia Y - nowe wyzwanie dla komunikacji marketingowej
(
Golab-Andrzejak E.
)
artykuł:
Społeczność marki jako przykład innowacji marketingowych
(
Dryl T.
)
artykuł:
Marketingowa analiza komunikacyjnych walorów sloganów reklamowych miast
(
Glinska E.
)
artykuł:
Tożsamość i wizerunek wymiaru sprawiedliwości - perspektywa komunikacyjna
(
Majchrzak K.
,
Dabrowski T. J.
)
artykuł:
Pokolenie Y na zakupach - wyzwania dla współczesnego marketingu
(
Jaciow M.
)
artykuł:
Marketing doświadczeń w instytucjach teatralnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi
(
Krawiec W.
,
Szymanska K.
)
artykuł:
Postrzeganie designu w opinii pokolenia Y uczelni ekonomicznych
(
Dziadkiewicz A.
)
artykuł:
Zakupy w sklepach sieci detalicznych mieszkańców dużych miast w Polsce
(
Sojkin B.
)
artykuł:
Preferencje konsumentów w zakresie promocji sprzedaży na rynku żywności
(
Kowalczuk I.
)
artykuł:
Geolokalizacja jako nowe wyzwanie dla podmiotów handlu detalicznego w Polsce
(
Reformat B.
)
artykuł:
Postawy studentów wobec partycypacyjnego modelu kształtowania ceny "płać, ile chcesz"
(
Krzyzanowska M.
,
Tkaczyk J.
)
artykuł:
Analiza czasu wolnego w budżecie czasu Polaków
(
Kolny B.
)
artykuł:
Kierunki i uwarunkowania zmian w zakresie stosowania marek należących do pośredników handlowych
(
Baran R.
)
artykuł:
Alternatywne formy konsumpcji wobec konsumpcjonizmu
(
Bylok F.
)
artykuł:
Wyzwania stojące przed producentami luksusowej odzieży w dobie globalnego rynku i rewolucji informacyjnej
(
Lukaszewicz M.
)
artykuł:
Procesy konsumpcji - nowe tendencje i formy
(
Stys A.
,
Stys S.
)
artykuł:
Handel internetowy - implikacje dla logistyki
(
Antonowicz M.
)
artykuł:
Zachowania konsumenckie osób starszych w Polsce
(
Zalega T.
)
artykuł:
Wykorzystanie marketingu internetowego na rynku materiałów budowlanych - analiza stanu obecnego i perspektywy
(
Gregor B.
,
Gotwald-Feja B.
)
artykuł:
Transformacja w polskim handlu detalicznym - identyfikacja i analiza faz transformacji
(
Karasiewicz G.
,
Trojanowski M.
)
artykuł:
Narzędzia marketingu rekomendacji w ujęciu teoretycznym i praktycznym
(
Niedzielska A.
)
artykuł:
Eksperymenty naturalne w przestrzeni on-line na przykładzie platformy Allegro
(
Grzesiuk A.
)
artykuł:
Stosunek młodych polskich konsumentów do produktów luksusowych
(
Dryl W.
,
de Araujo Gil L.
)
artykuł:
Efekty reklamy telewizyjnej a skutki konsumpcji
(
Makowski M.
)
artykuł:
Nabywanie i użytkownie produktów technologicznych przez konsumentów 50plus na przykładzie telefonów komórkowych - wyniki badań w Polsce
(
Badowska S.
,
Rogala A.
)
artykuł:
Rodziny opiekujące się dziećmi z niepełnosprawnością na rynku usług
(
Janos-Kreslo M.
,
Slaby T.
)
artykuł:
Deklarowane czynniki wyboru produktu i sklepu internetowego w symulowanym teście rynkowym a satysfakcja z wyboru
(
Macik R.
)
artykuł:
Badania sondażowe opinii w procesie identyfikowania pracoholizmu w organizacji
(
Szostek D.
)
artykuł:
Skłonność polskich konsumentów do angażowania się w konsumowanie bez posiadania (non-ownership consumption) - próba oceny
(
Burgiel A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.