Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2018
Tom
25
Numer
08
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
08
artykuł:
O pewnych paradygmatach w teorii marketingu - próba oceny krytycznej
(
Prymon M.
)
artykuł:
Rola marketingu relacji w działaniach firm świadczących usługi pośrednictwa finansowego w sektorze MŚP
(
Pikula-Malachowska J.
)
artykuł:
Etnocentryzm konsumencki na przykładzie decyzji zakupowych odzieży wśród studentów Uniwersytetu Warszawskiego
(
Gorski J.
,
Metrycki M.
)
artykuł:
Badania marketingowe w ujęciu wielopoziomowym
(
Sagan A.
)
artykuł:
Innowacyjne dashboardy a zakres Big Data marketingu analitycznego
(
Golik-Gorecka G.
)
artykuł:
Usługi niehandlowe jako czynnik atrakcyjności centrum handlowego na przykładzie galerii Posnania
(
Mikolajczyk J.
)
artykuł:
Determinanty decyzji wyboru usług medycyny estetycznej w świetle badań
(
Ankiel M.
,
Gogolek A.
)
artykuł:
Business models in fashion industry
(
Wieja M.
)
artykuł:
Wykorzystanie postaci historycznych w komunikacji marketingowej - analiza porównawcza sytuacji w Polsce i w USA
(
Lipka A.
)
artykuł:
Mechanizmy reakcji klientów na działania organizacji w gospodarce opartej na wiedzy
(
Trzebinski W.
)
artykuł:
Internet rzeczy a wzrost potencjału narzędzi marketingowych
(
Marek L.
)
artykuł:
Media społecznościowe jako generator potencjalnych korzyści biznesowych
(
Kowalska M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.