PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 15 | 3 |

Tytuł artykułu

How the company’s actions influence non-financial and financial value drivers: managers’ perceptions in Polish firms

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Jakie działania wpływają na niefinansowe i finansowe czynniki wzrostu wartości – percepcje menedżerów w polskich firmach

Języki publikacji

EN

Abstrakty

PL

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

15

Numer

3

Opis fizyczny

p.35-43,fig.,ref.

Twórcy

autor
  • Faculty of Economic Sciences, Wroclaw University of Economics, Komandorska 118/120, 53-345 Wroclaw, Poland

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-a6513527-e814-45c5-b01a-68134a79c4a6
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.