PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2024 | 21 |

Tytuł artykułu

Rola marketingu terytorialnego w procesie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Szklarskiej Poręby

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
The role of place marketing in the process of creating the image of the city of Szklarska Poręba

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Numer

21

Opis fizyczny

s.67-79,fot.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-a32e00ec-0862-4a36-8894-eb70af46b6fc
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.