Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu
Rocznik
2003
Tom
05
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Wybrane aspekty obrotów towarowych z rynkami wschodnimi ze szczególnym uwzględnieniem artykułów rolno-spożywczych
(
Kraciuk J.
)
artykuł:
Postrzeganie zmian na rynku produktów mleczarskich
(
Jeznach M.
)
artykuł:
Popyt i konsumpcja żywności jako podstawa rozwoju handlu detalicznego na Dolnym Śląsku
(
Szybiga K.
,
Muszynska W.
)
artykuł:
Produkty sojowe na polskim rynku
(
Swistak E.
,
Gajewska I.
)
artykuł:
Wykorzystanie franchisingu w polskim handlu produktami spożywczymi
(
Lacka I.
)
artykuł:
Zwyczaje zakupowe konsumentów produktów żywnościowych
(
Tul-Krzyszczuk A.
,
Berger S.
)
artykuł:
Tendencje zmian cen owoców na rynku hurtowym w latach 1995-2002
(
Lukaszewski D.
)
artykuł:
Charakterystyka konsumenta usług cateringowych
(
Swiatkowska M.
,
Bilska B.
)
artykuł:
Czynniki decydujące o marży za marketing produktów mlecznych
(
Sznajder M.
,
Gazdecki M.
)
artykuł:
Zarządzanie jakością w turystyce
(
Karbowiak K.
)
artykuł:
Wpływ wybranych cech demograficznych na postrzeganie jakości żywności przez polskich konsumentów
(
Lagiewka P.
)
artykuł:
Znaczenie jakości żywności w decyzjach nabywczych konsumentów i w działalności przedsiębiorstw przetwórstwa mięsnego
(
Jasiulewicz A.
)
artykuł:
Znaczenie marek produktów żywnościowych w decyzjach nabywczych konsumentów
(
Gorska-Warsewicz H.
)
artykuł:
Klasyfikacja usług i produktów agroturystyki właściwej
(
Sznajder M.
,
Majorek J.
)
artykuł:
Rentowność działalności banków spółdzielczych w Polsce
(
Siudek T.
)
artykuł:
Zmiany we wzorcach zachowań nabywców jako podstawowe uwarunkowanie kształtowania strategii marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
(
Szwacka-Salmonowicz J.
)
artykuł:
Handel zagranicznymi towarami rolno-spożywczymi z Unią Europejską
(
Stanko S.
)
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku produktów mięsnych
(
Bak-Filipek E.
)
artykuł:
Socjoekonomiczny profil konsumentów żywności ekologicznej
(
Zakowska-Biemans S.
)
artykuł:
Internet - narzędzie komunikacji marketingowej z rynkiem młodego konsumenta
(
Pizlo W.
)
artykuł:
Regulacje prawne w zakresie żywności zmodyfikowanej genetycznie
(
Borowska A.
)
artykuł:
Produkty regionalne jako szansa konkurencyjności polskich firm sektora żywnościowego na wspólnym rynku Unii Europejskiej
(
Krajewski K.
)
artykuł:
Rola producentów rolnych, przetwórstwa i konsumentów w kształtowaniu jakości żywności
(
Wozniak L.
,
Drozd K.
)
artykuł:
Konsument pieczywa w Polsce
(
Sznajder M.
,
Gorynska E.
)
artykuł:
Rynek mleka UHT w Polsce i perspektywy jego rozwoju
(
Laba S.
)
artykuł:
Miejsca spożywania posiłków
(
Sznajder M.
,
Przywecka B.
)
artykuł:
Bezpośrednia sprzedaż szansą dla gospodarstw rolnych w obliczu integracji z Unią Europejską
(
Dziedzic S.
)
artykuł:
Żywność wygodna w opinii konsumentów
(
Matysik R.
)
artykuł:
Dystrybucja ekologicznych produktów rolnych na rynku wrocławskim
(
Nowak M.
)
artykuł:
Zachowania gospodarstw domowych na rynku warzyw świeżych
(
Tarant S.
)
artykuł:
Marka produktu jako element zachowania nabywców (na przykładzie czekolady)
(
Adamczyk G.
)
artykuł:
Model zrównoważonego rozwoju konsumpcji
(
Wozniak M.
)
artykuł:
Wybrane aspekty handlu żywnością w Polsce
(
Ozimek I.
)
artykuł:
Manipulacje w handlu
(
Hamer H.
)
artykuł:
Rynek ziemniaków jadalnych w Polsce -stan aktualny i perspektywiczne zmiany
(
Nowacki W.
)
artykuł:
Preferencje konsumentów dotyczące produktów spożywczych pochodzących z regionu wielkopolski
(
Jader K.
)
artykuł:
Spożycie żywności i samozaopatrzenie w żywność wśród ludności rolniczej
(
Urban S.
)
artykuł:
Konsumenci wobec rynku żywności ekologicznej
(
Wysokinska A.
)
artykuł:
Czynniki kształtowania cen detalicznych żywności pochodzenia zwierzęcego
(
Szumiec A.
)
artykuł:
Wizerunek żywności ekologicznej w opinii konsumentów
(
Gutkowska K.
)
artykuł:
Logistyczne aspekty dystrybucji produktów żywnościowych
(
Kapusta F.
)
artykuł:
Rynek margaryn i miksów w Polsce
(
Szwichtenberg Z.
,
Sohlich M.
)
artykuł:
Wpływ opakowania na decyzję zakupu markowych produktów żywnościowych
(
Wozniak B.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.