Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Acta Academiae Agriculturae ac Technicae Olstenensis. Oeconomica
1990
|
25
|
Tytuł artykułu
Młodzi rolnicy i ich gospodarstwa. I. Sylwetka zawodowa i społeczna młodych rolników
Autorzy
Kubica P.
,
Lewczuk A.
,
Pilus R.
,
Szafranek R.C.
Warianty tytułu
EN
Young farmers and their farms. I. Professional and social profile of young farmers
RU
Molodye zemledelcy i ikh khozjajjstwa. I. Professional'nyjj i social'nyjj oblik molodykh zemledel'ceb
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
PL
woj.gdanskie
gospodarstwa rolne
rolnicy mlodzi
rolnicy indywidualni
charakterystyka spoleczno-zawodowa
wiek
staz pracy
kwalifikacje zawodowe
poziom wyksztalcenia
aspiracje zawodowe
samoksztalcenie
aktywnosc spoleczna
aktywnosc zawodowa
zainteresowania
EN
Gdansk voivodship
farm
young farmer
individual farmer
social feature
professional feature
age
work experience
professional qualification
education level
Wydawca
-
Czasopismo
Acta Academiae Agriculturae ac Technicae Olstenensis. Oeconomica
Rocznik
1990
Numer
25
Opis fizyczny
s.73-83,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Kubica P.
Instytut Oświaty Rolniczej, Akademia Rolniczo-Techniczna w Olsztynie, Olsztyn
autor
Lewczuk A.
Instytut Oświaty Rolniczej, Akademia Rolniczo-Techniczna w Olsztynie, Olsztyn
autor
Pilus R.
Instytut Oświaty Rolniczej, Akademia Rolniczo-Techniczna w Olsztynie, Olsztyn
autor
Szafranek R.C.
Instytut Oświaty Rolniczej, Akademia Rolniczo-Techniczna w Olsztynie, Olsztyn
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-99eb8acc-1761-4bbd-a9bb-ccca5c98eab4
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.