PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2016 | 10 Dodatek Ekologiczny dla Szkół nr 264 |

Tytuł artykułu

Owady i ich rola w przyrodzie - kształtowanie wiedzy i postaw uczniów

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Opis fizyczny

s.1-6,rys.,fot.

Twórcy

autor
  • Instytut Nauk o Wychowaniu, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Kraków
autor
  • Studium Kształcenia Nauczycieli, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Kraków
autor
  • Zakład Ekologii i Ochrony Środowiska, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Kraków
autor
  • Zakład Fizjologii Zwierząt, Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  • Pracownia Dydaktyki Biologii, Uniwersytet Warszawski, Warszawa

Bibliografia

  • [1] Potyrała, K. 2016. iEdukacja. Synergia nowych mediów i dydaktyki, Wydawnictwo Naukowe UP, Kraków (w druku).
  • [2] Potyrała, K., Wojciechowska, H. 2001. The influence of modelling of biological structures and processes on the effects of teaching genetics (in:) Science and Technology Education: preparing future citizens, Vol. I. Materiały z 3. IOSTE Symposium, University of Cyprus, Nicosia - Paralimni: 155-159.
  • [3] Stawiński, W. 2000. Dydaktyka biologii i ochrony środowiska, PWN, Warszawa.
  • [4] Bogaj, A., Kwiatkowski, S.M. & Młynarczyk, G. 2000. Infrastruktura medialna szkół. Instytut Badań Edukacyjnych, Warszawa.
  • [5] Allen D.W., 1992, Schools for a New Century: A Conservative Approach to Radical School Reform, Praeger, New York.
  • [6] Pietrzak M., Potyrała K., Walosik A., 2015, Program innowacyjnego nauczania przyrody. UJ, s. 76.
  • [7] Sawiński J.P., 2014, Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku. Pytania, refleksje, dobre rady. Poradnik dla nauczycieli. Difin.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-929c6c07-ce94-4f77-af78-de58a97b3445
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.