Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
24
Numer
11
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
11
artykuł:
Dyfuzja koncepcji zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
(
Adamczyk J.
)
artykuł:
Model współpracy międzysektorowej w projekcie społecznej odpowiedzialności. Studium przypadku WrOpenUp
(
Dlugopolska-Mikonowicz A.
,
Tarasewicz-Gryt O.
)
artykuł:
CSR w obszarze pracowniczym
(
Mizera K.
,
Pyplacz P.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w Zarządzie Morskiego Portu Gdańsk S.A.
(
Terebinska M.
)
artykuł:
Znaczenie neuromarketingu dla skuteczności działań przedsiębiorstw
(
Ostrowska M.
)
artykuł:
Raportowanie emisji gazów cieplarnianych w kontekście odpowiedzialności za środowisko naturalne wybranych podmiotów sektora lotniczego
(
Perlinska M.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stalowych w USA - aspekty środowiskowe
(
Kardas M.
)
artykuł:
Stan raportowania informacji o stosowanej polityce różnorodności przez spółki z Respect Index
(
Wolczek P.
,
Sikacz H.
)
artykuł:
Dynamika zmian społecznej odpowiedzialności biznesu w miejscu pracy w Polsce w latach 2011-2016
(
Kulig-Moskwa K.
,
Nogiec J.
)
artykuł:
Jawność płacowa a poczucie sprawiedliwości, satysfakcja z wynagrodzeń, motywacja i zaangażowanie pracowników w świetle społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Fierla-Jakubowicz J.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność wyższej uczelni publicznej związana z realizacją innowacyjnych projektów przyczyniających się do wzrostu regionalnej konkurencyjności
(
Gwizdala J.
,
Jedrzejewski L.
)
artykuł:
Wpływ kultury organizacyjnej na podejmowanie działań społecznie odpowiedzialnych
(
Stec-Rusiecka J.
)
artykuł:
Standardy raportowania niefinansowego w podmiotach społecznie odpowiedzialnych w Polsce
(
Lament M.
)
artykuł:
Dialog społeczny jako istotny element społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
(
Jankiewicz S.
,
Lange J.
)
artykuł:
Kontrakt we współczesnym społeczeństwie z perspektywy humanistycznej
(
Sypniewski J.
)
artykuł:
W-LB narzędziem CSR - perspektywa śląskich przedsiębiorstw
(
Olejniczak K.
,
Lukasik K.
)
artykuł:
Wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu wobec pracowników w korporacjach w branży IT
(
Zelazna A.
,
Socha M.
)
artykuł:
Identyfikacja warunków, przejawów i problemów badawczych dotyczących reguły wzajemności w relacjach małego przedsiębiorstwa z interesariuszami w procesie zarządzania społeczną odpowiedzialnością
(
Sokolowska-Durkalec A.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność jako rekomendacja do kształtowania warunków pracy
(
Gorny A.
)
artykuł:
General research profiling for the role of leadership in corporate social responsibility
(
Lis A.
,
Ceglinski P.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako koncepcja kształtowania relacji z interesariuszami przedsiębiorstwa - analiza porównawcza z wybranymi koncepcjami
(
Pachciarek H.
)
artykuł:
Grywalizacja jako innowacyjny sposób wdrażania CSR
(
Opolska-Bielanska A.
)
artykuł:
Wybrane wyzwania społecznej odpowiedzialności biznesu w warunkach Nowej Gospodarki
(
Zinczuk B.
)
artykuł:
Wybrane wyzwania związane ze społeczną odpowiedzialnością dużych i średnich podmiotów gospodarczych
(
Demkow K.
,
Sulich A.
)
artykuł:
Dekompozycja globalnej gospodarki w perspektywie dynamicznych zmian w podziałach dochodów narodowych państw
(
Geise M.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw wobec srebrnych interesariuszy
(
Zak A.
)
artykuł:
Przedsiębiorczość a innowacyjność - dyskurs terminologiczny
(
Bogdanienko J.
)
artykuł:
Przedsiębiorstwo społeczne a społeczna odpowiedzialność biznesu
(
Bienkowska B.
)
artykuł:
Analiza raportów informacji niefinansowych spółek z RESPECT Index
(
Sikacz H.
,
Wolczek P.
)
artykuł:
Państwo jako interesariusz spółdzielni socjalnych w Szwecji i w Polsce
(
Wetoszka P.
)
artykuł:
Zastosowanie ekoefektywności do oceny społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw przetwórstwa przemysłowego w Polsce
(
Masternak-Janus A.
)
artykuł:
Społecznie odpowiedzialne modele biznesowe. Przykład polskich firm z branży odzieżowej
(
Rosiak T.
,
Postula A.
)
artykuł:
Prawne aspekty reklamy internetowej
(
Gaczkowska M.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność szkoły wyższej
(
Kusio T.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w spółkach Skarbu Państwa kontrolowanych przez Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
(
Ploska R.
,
Prochniak J.
)
artykuł:
Wizualizacja jako narzędzie wspomagania raportowania niefinansowego
(
Iwasieczko B.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw - wyzwania związane z oczekiwaniami przedstawicieli pokolenia Y
(
Robak E.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu a zielone miejsca pracy
(
Sulich A.
,
Zema T.
)
artykuł:
Relacja między społeczną odpowiedzialnością biznesu a zarządzaniem talentami. Rezultaty badania społecznie odpowiedzialnych firm w Polsce
(
Pyszka A.
,
Gajda D.
)
artykuł:
Społecznie odpowiedzialna uczelnia - nowy paradygmat w instytucjach szkolnictwa wyższego
(
Teneta-Skwiercz D.
)
artykuł:
Zastosowanie narzędzi Lean Manufacturing jako przejaw środowiskowej odpowiedzialności przedsiębiorstw produkcyjnych
(
Kazmierczak M.
,
Kaminska A.
)
artykuł:
Czynniki determinujące percepcję mobbingu i molestowania seksualnego w środowisku pracy - wyniki badań
(
Kunasz M.
,
Mazur-Wierzbicka E.
)
artykuł:
Siła wielkich miast a sprawiedliwy handel międzynarodowy
(
Zysk W.
)
artykuł:
Analiza poziomu dostępności serwisów WWW w kontekście promocji i dystrybucji na przykładzie wybranych ogólnopolskich sklepów komputerowych
(
Krawiec L.
)
artykuł:
Norma ISO 26000 w świetle badań naukowych
(
Zemigala M.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność branży gastronomicznej wobec konsumentów - wybrane aspekty
(
Mazur-Wierzbicka E.
,
Kunasz M.
)
artykuł:
Wynagrodzenie godziwe jako obszar odpowiedzialnego biznesu
(
Kulisa B.
)
artykuł:
Z archiwów internetu. Zmiany w sposobie prezentacji oferty agroturystycznej
(
Krol K.
)
artykuł:
Kwestia relacji wewnątrzorganizacyjnych w standardzie raportowania GRI G4
(
Mlokosiewicz M.
)
artykuł:
Implementacja wybranych elementów koncepcji CSR w przedsiębiorstwach agrobiznesu (w świetle badań własnych)
(
Ratajczak M.
)
artykuł:
Społeczne aspekty zarządzania wiedzą w systemie łańcucha wartości
(
Panasiewicz L.
)
artykuł:
Instrumenty konkurowania przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych
(
Wolak-Tuzimek A.
)
artykuł:
Etyczny wymiar zachowań społecznie odpowiedzialnych
(
Wysocka M.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w zarządzaniu zasobami ludzkimi w MSP
(
Kaminska B.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność organizacji pozarządowych działających na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego
(
Gadek-Hawlena T.
)
artykuł:
Wpływ przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych na dobrostan wybranych grup interesariuszy
(
Wojtachnik R.
)
artykuł:
Environmental Ship Index jako narzędzie realizacji środowiskowego wymiaru społecznej odpowiedzialności portów morskich
(
Wagner N.
)
artykuł:
Korzyści z tytułu wdrożenia koncepcji CSR na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa należącego do sektora MSP
(
Ziomek J.
,
Tylzanowski R.
)
artykuł:
Samorząd ułatwiający a obywatelskie powinności biznesu. Płaszczyzny współpracy samorządu terytorialnego i biznesu
(
Kamosinski S.
)
artykuł:
Świadomość konsumencka jako czynnik wspierający CSR
(
Wlodarczyk K.
)
artykuł:
Podatkowe aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Leonski W.
)
artykuł:
Determinanty zaufania konsumentów do firm z sektora rolno-spożywczego
(
Klimczuk-Kochanska M.
)
artykuł:
Miejsce CSR w modelu biznesowym przedsiębiorstwa
(
Wojtachnik R.
)
artykuł:
Wybrane sposoby przeciwdziałania patologiom w środowisku pracy
(
Kisiel A.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność uczelni - wybrane aspekty
(
Jakubiak M.
)
artykuł:
Kształcenie pozaformalne w ramach społecznej odpowiedzialności uniwersytetu
(
Pankowska M.
)
artykuł:
Bankowe raportowanie niefinansowe według standardu GRI - realizacja wymogów formalnych i potencjał informacyjny
(
Zabawa J.
,
Nosowski A.
,
Losiewicz-Dniestrzanska E.
)
artykuł:
Konsumpcja kolaboratywna jako forma społecznych innowacji na rynku turystycznym
(
Markiewicz E.
)
artykuł:
Typy fundacji korporacyjnych w Polsce - wyniki badań
(
Rak M.
)
artykuł:
Wpływ przedsiębiorstw na otoczenie - ujęcie w raportach niefinansowych
(
Jastrzebska E.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.