Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu
Rocznik
2001
Tom
03
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Zachowania i postawy warszawskich konsumentów na rynku jogurtów
(
Tul A.
,
Kolakowska-Paszkiewicz A.
)
artykuł:
Poprawa konkurencyjności produktów spożywczych
(
Jasiulewicz A.
)
artykuł:
Spożycie naturalne jako jedna z form zaspokajania potrzeb żywnościowych
(
Mazurkiewicz A.
)
artykuł:
Spożycie warzyw w Polsce i krajach Unii Europejskiej
(
Borowska A.
)
artykuł:
Zachowania konsumentów w stosunku do kuchni innych narodów
(
Rybowska A.
,
Babicz-Zielinska E.
,
Zabrocki R.
)
artykuł:
Dochody i wydatki gospodarstw domowych w Polsce w latach 1993-1998, w tym związanych z rolnictwem
(
Grondkowski S.
)
artykuł:
Segmentacja gospodarstw domowych na rynku ziemniaków (na przykładzie miasta Poznania)
(
Tarant S.
)
artykuł:
Zmiany we wzorach zachowań konsumentów żywności w okresie transformacji gospodarki polskiej
(
Szwacka-Salmonowicz J.
)
artykuł:
Postawy konsumentów a zmiany zachodzące w handlu wielkopowierzchniowym w Polsce
(
Pizlo W.
)
artykuł:
Handel artykułami spożywczymi z wykorzystaniem Internetu
(
Dryl T.
)
artykuł:
Wymagania konsumentów w relacji do oferty producentów ziemniaka jadalnego w Polsce
(
Nowacki W.
)
artykuł:
Wpływ supermarketów na sytuację polskiego handlu
(
Wrzesinska J.
)
artykuł:
Uwarunkowania stopnia zaspokojenia potrzeb żywnościowych polskich gospodarstw domowych
(
Ozimek I.
,
Jezewska-Zychowicz M.
)
artykuł:
Jakość żywności a preferencje konsumentów
(
Niezurawska M.
)
artykuł:
Konsument pieczywa j jego wymagania
(
Szlachta K.
)
artykuł:
Żywność genetycznie modyfikowana - szanse czy zagrożenie dla współczesnego konsumenta
(
Lemanowicz M.
)
artykuł:
Etyka konsumpcji jako wyzwanie XXI wieku
(
Senyszyn J.
)
artykuł:
The development and application of the theory of planned behaviour to food consumption
(
Januszewska R.
,
Viaene J.
)
artykuł:
Zachowania młodych konsumentów na rynku usług gastronomicznych typu fast food
(
Bilska B.
)
artykuł:
Zarządzanie kategorią produktów na przykładzie warszawskich placówek handlowych
(
Swiatkowska M.
,
Mierzejewska M.
)
artykuł:
Wpływ konsumenckiej oceny jakości na decyzje zakupu produktów żywnościowych
(
Niezurawski L.
,
Pawlowska B.
,
Kobylanski A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.