PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 06 | 2 |
Tytuł artykułu

Koncepcja rozwoju strategii marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w Polsce

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Concept of marketing strategies of food industrial companies in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
06
Numer
2
Opis fizyczny
s.305-308,bibliogr.
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
Uwagi
Rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-82ca6905-3553-4586-9351-c1080f42e106
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.