Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2016
Tom
62
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Możliwości rozwoju rynku usług dla rdzennej ludności wiejskiej w wieku 60 plus
(
Gutkowska K.
,
Slaby T.
)
artykuł:
Metodyczne aspekty pomiaru deklaratywnych i utajonych postaw
(
Marciniak B.
)
artykuł:
The Internet of Things - digital revolution in offline market. Opportunity or threat?
(
Tarabasz A.
)
artykuł:
Challenges of sustainable consumption: voluntary simplicity as a social movement
(
Zralek J.
)
artykuł:
Tworzenie i zawłaszczanie wartości na rynku B2B
(
Swiatowiec-Szczepanska J.
)
artykuł:
Conceptual and methodical aspects of realisation the export-oriented strategy of economic growth
(
Struk O.
)
artykuł:
Komunikacja rynkowa w przedsiębiorstwach gastronomicznych jako element tożsamości tych przedsiębiorstw - wyniki badań
(
Stangierska D.
,
Krajewski K.
)
artykuł:
Poland's impact on the development of Ukraine's Western region under the Ukraine-EU Association Agreement
(
Mikhel R.
)
artykuł:
The role of residents in increasing the attractiveness of a territorial mega-product
(
Kuzniar W.
)
artykuł:
The role of dynamic marketing capabilities in creation of competitive advantage of commercial chains
(
Bilinska-Reformat K.
)
artykuł:
W poszukiwaniu paradygmatu marketingu analitycznego
(
Golik-Gorecka G.
)
artykuł:
Public relations and relationship marketing of higher education facilities in the time of new media
(
Koszembar-Wiklik M.
)
artykuł:
Zachowania finansowe gospodarstw rolnych
(
Rys-Jurek R.
)
artykuł:
The young consumer in the Ukrainian e-commerce market
(
Pachkovskyy Y.
,
Maksymenko A.
)
artykuł:
Marketing innovations and modernisation of value for customer in the market of high technology products
(
Wiechoczek J.
)
artykuł:
Market information system in enterprise marketing management
(
Sobczyk G.
)
artykuł:
The influence of foreign direct investment on international technology transfer
(
Kohut M.
)
artykuł:
The diverity of behaviour by young people in the process of purchasing insurance services
(
Nowatorska-Romaniak B.
)
artykuł:
Marketingowe public relations a media społecznościowe - szanse i zagrożenia
(
Zbikowska A.
)
artykuł:
Wzrost sprzedaży płyt gramofonowych w II dekadzie XXI wieku - charakterystyka zjawiska sprzecznego z trendami światowego rynku fonograficznego
(
Smolen T.
)
artykuł:
Lokowanie marek w wydawnictwach drukowanych
(
Gorska-Warsewicz H.
,
Kulykovets O.
)
artykuł:
Analiza komercjalizacji wyników badań naukowych, wsparcia przedsiębiorczości akademickiej oraz prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe w Polsce - wybrane aspekty
(
Piotrowska-Piatek A.
)
artykuł:
The role of mobile apps in contemporary marketing in Poland
(
Gracz L.
)
artykuł:
Przyszłość marketingu - wymiar koncepcyjny, organizacyjny i implementacyjny
(
Kozielski R.
)
artykuł:
Wiedzochłonność obszarów wiejskich w warunkach zrównoważonego rozwoju
(
Kozera-Kowalska M.
,
Kalinowski S.
)
artykuł:
Conversion of customer experience and its impact on brand community - the thermomix analytical model
(
Skorek M.
)
artykuł:
Czynniki różnicujące skłonność do zaakceptowania nowych produktów żywnościowych
(
Zakowska-Biemans S.
)
artykuł:
Budowanie satysfakcji pacjenta na podstawie zaufania - studium empiryczne rynku usług medycznych
(
Krot K.
,
Rudawska I.
)
artykuł:
Zmiany w obszarze strategii marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw w okresie spowolnienia gospodarczego
(
Bachnik K.
)
artykuł:
Formy działalności prosumpcyjnej wybranych grup nabywców finalnych
(
Iwanicka A.
)
artykuł:
Usługi reklamowe w procesie kształtowania pozycji rynkowej przedsiębiorstw - skala i perspektywy wykorzystania
(
Nowacki R.
)
artykuł:
Wykorzystanie public relations w działaniach wiejskich jednostek terytorialnych
(
Zrobek J.
)
artykuł:
Zachowania konsumentów a nowoczesny marketing na rynku usług transportowych
(
Rosa G.
)
artykuł:
Misja konsumenta we współczesnym świecie
(
Malysa-Kaleta A.
)
artykuł:
Downshifting - koncepcja nowego stylu życia w małym mieście
(
Zadecka E.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.