Partner market policy as a direction of market-logistic activity
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na znaczenie marketingu partnerskiego w działalności marketingowo-logistycznej przedsiębiorstw. Budowanie systemów CRM stanowi jeden z kluczowych czynników wpływających na utrzymanie rentowności sprzedaży towarów i usług na poziomie odpowiadającym przyjętej strategii. Dla prawidłowego funkcjonowania CRM w przedsiębiorstwie potrzebny jest sprawnie działający system logistyczny oraz powiązany z nim system zapewnienia jakości oferowanych na rynku produktów i usług.
EN
The aim of this paper is calling attention on the impotance of partner market policy in the market-logistic activity of the enterprises. The creation of the CRM systems is the one of the fundamental factors having the influence on the holding of product and service sales on the level adequate to the confirmed strategy The efficiently working logistic system and connected with it the TQM system are needed for correct function of CRM system.
[2] Kotler P., G. Armstrong, J. Sounders, W. Wong: 2002. Marketing. Podręcznik europejski. PWE. Warszawa, s. 141, 531, 35.
[3] Otto J.: 2001. Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Wydawnictwo C. H. Beck. Warszawa, s. 41 i nast.
[4] Storbacka K., T. Standwik, Ch. Grönroos: Managing customer relationship for profit. International Journal of Service Industry Management 5/1994, s. 26.
[5] Internet: www.modernmarketing.pl, 31 stycznia 2003 r.