PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | 24 | 07 |
Tytuł artykułu

Brand image creation and its impact on the perception of the enterprise - case-study

Autorzy
Warianty tytułu
PL
Kreowanie wizerunku marki i jej wpływ na postrzeganie przedsiębiorstwa - studium przypadku
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
PL
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
24
Numer
07
Opis fizyczny
p.147-161,fig.,ref.
Twórcy
autor
  • Institute of International Management, Department of Management, University of Bielsko-Biala, Bielsko-Biala, Poland
Bibliografia
Uwagi
EN
An article on a CD
PL
Artykuł na płycie CD
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-7ae1a49b-49ce-493a-af0d-f73bdef3e9e1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.