PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 18 | 1 |
Tytuł artykułu

Application of relationship marketing tools by hotel companies

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Wydawca
-
Rocznik
Tom
18
Numer
1
Opis fizyczny
p.71-79,fig.,ref.
Twórcy
autor
  • Institute of Tourism and Leisure, Opole University of Technology, Opole, Poland
  • Faculty of Economics in Opole, Wrocław School of Banking, Opole, Poland
Bibliografia
  • [1] Bosiacki S., Marketing produktów markowych w turystyce (Marketing of branded products in tourism), Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu, 2005, 8: 11-24.
  • [2] Christopher M., Payne A., Ballantyne D., Relationship marketing, Butterworth-Heinemann Ltd., Oxford 1991.
  • [3] Cram T., The power of relationship marketing, Pitman Publishing, London 1994.
  • [4] Dembińska-Cyran I., Hołub-Iwan J., Perenc J., Zarządzanie relacjami z klientem (Customer Relationship Management), Difin, Warszawa 2005.
  • [5] Doyle P., Marketing in the new millennium, European Journal of Marketing, 1995, 13: 23-41.
  • [6] Dyche J., CRM - relacje z klientami (CRM - relationships with customers), Wydawnictwo Hellion, Gliwice 2002.
  • [7] Fonfara K., Marketing partnerski na rynku przed¬siębiorstw (Partnership marketing on the enterprise market), Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
  • [8] Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing (Marketing), Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000.
  • [9] Grönroos Ch., Service management and marketing. Managing the moments of truth in service competition, Free Press, Lexington 1990.
  • [10] Gummesson E., Marketing - orientation revised. The crucial role of the part-time marketer, European Journal of Marketing, 1991, 2: 60-75.
  • [11] Gummesson E., Quality management in service organisations, International Service Quality Association & St. John's University, New York 1993.
  • [12] Hunt S., Morgan R., Relationship marketing in the era of network competition, Marketing Mana¬gement, 1994, 1: 19-28.
  • [13] Jachnis A., Trelak J., Psychologia konsumenta i re¬klamy (Psychology of a consumer and advertising), Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz 1998.
  • [14] Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie (Relationship marketing. The concept and its applications), Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2004.
  • [15] Otto J., Olczak A., Marketing w handlu i usługach (Marketing in trade and services), Politechnika Łódzka, Łódź 2007.
  • [16] Payne A., Marketing usług (Marketing of services), Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996.
  • [17] Peppers D., Rogers M., The end of mass marketing, American Demographics, 1995, 3-4: 42-51.
  • [18] Rutkowski K., Logistyka dystrybucji. Specyfika, tendencje rozwojowe, dobre praktyki (Logistics of distribution. Specificity, development trends, good practices), Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2005.
  • [19] Styś A., Marketing usług (Marketing of services), Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-7317b84e-9712-41b5-ad37-5b5e5f2c4c0f
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.