PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2014 | 46 | 06 |

Tytuł artykułu

Food Related Lifestyles (FRL)

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Food Related Lifestyles (FRL) to narzędzie badawcze, które stworzone zostało w 1993 roku w ramach projektu realizowanego przez MAPP - duńską organizację zajmującą się badaniami relacji z klientami w sektorze spożywczym w zakresie rozwoju, marketingu i dystrybucji żywności. Celem przeprowadzonych analiz było stworzenie narzędzia służącego do badania zwyczajów żywieniowych, które umożliwi międzykulturowe badania porównawcze, głównie pomiędzy krajami europejskimi.
EN
Food Related Lifestyles (FRL) is the research tool which was created in 1993 as a part of one of MAPP's project - a Danish organization which is engaged in scientific research on marketing development and food distribution, but mainly on relations with customers in food sector. The goal of analyses was to create a tool for exploring eating habits, which enables cross-cultural comparative research, mainly between European countries.

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

46

Numer

06

Opis fizyczny

s.9-14,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

  • Katedra Zarządzania Jakością, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków

Bibliografia

  • 1. Bredahl, L., Brunsp, K., Grunert, K. G., Beckmnn S.C. (1996)/. Food-related lifestyle in Spain (МАРР project paper), Aarhus: The Aarhus School of Business
  • 2. Bredahl, L., & Grunert, K. G. (1997a). An analysis of national and crossnational consumer segments using the food-related lifestyle instrument in Denmark, France, Germany and the United Kingdom. In R. Belle, & R. Groves (Eds.), Advances in Asian-Pacific consumer research. Provo, UT: Association of Consumer Research.
  • 3. Brunso K., Grunert K.G., (1995) Development and Testing of a Cross-Culturally Valid Instrument: Food-Related Life Style, Advances in Consumer Research, Vol. 22, pp. 475-480.
  • 4. Brunsø, K., Bredahl, L., & Grunert, K. G. (1996a). Food-related lifestyle trends in Germany. A comparison 1993-1996. In J. Bera'cs, A. Bauer, & J. Simon (Eds.), Marketing for an expanding Europe (pp. 1505-1510). Proceedings of the 25th Annual Conference of the European Marketing Academy, Brussels: European Marketing Academy.
  • 5. Dziadkowiec J. (2013), FRL - narzędzie do badania zwyczajów żywieniowych w: Wybrane aspekty zarządzania jakością, red. M. Salerno-Kochan, PTTŻ, Krakóws. 116-121.
  • 6. FRL - zwyczaje żywieniowe Polaków 2013, KZJ UEK Kraków (materiały niepublikowane).
  • 7. Grunert K.G., Brunso K., Bisp S.(1993J, Food-related life style: Development of a cross-culturally valid instrument for market surveillance, MAPP working paper No 14, Aarhus: The Aarhus School of Business.
  • 8. Grunert, K. G., Brunsø, K., & Bisp, S. (1995a). Food-related lifestyle in France (MAPP project paper), Aarhus: The Aarhus School of Business.
  • 9. Grunert, K. G., Brunsø, K., & Bisp, S. (1995b). Food-related lifestyle in Germany (MAPP project paper), Aarhus: The Aarhus School of Business.
  • 10. Grunert, K. G., Brunsø, K., & Bisp, S. (1995c). Food-related lifestyle in Great Britain (MAPP project paper), Aarhus: The Aarhus School of Business.
  • 11. Grunert, K. G., Brunsø, K., & Bisp, S. (1997). Food-related lifestyle: Development of a cross-culturally valid instrument for market surveillance. In L. Kahle, & C. Chiagouris (Eds.), Values, lifestyles, and psychographics (pp. 337-354). Mah- wah, NJ: Erlbaum
  • 12. Grunert, K. G., Brunsø, K., & Bredahl, L. (1998). Food- related lifestyle in France and Germany. In I. Balderjahn, C. Mennicken, & E. Vernette (Eds.), New developments and approaches in consumer behavior research (pp. 1-14). Stuttgart: Scha "ffer/Poeschl-MacMillan.
  • 13. Scholderer, J., Brunsø, K., & Grunert, K. G. (2002). Means- end theory of lifestyle: A replication in the UK. Advances in Consumer Research, 29, 551-557
  • 14. Sholderer J., Brunso K., Bredahl L., Grunert K.G.,(2004) Cross-cultural validity of the food-related lifestyles instrument (FRL] within Western Europe, Appetite vol. 42, pp.197-211.
  • 15. ScienceDirect, www.sciencedirect.com (data dostępu 28.01.2014)
  • 16. Publish or Perish, http://www.harzing.com/pop.htm (data dostępu 28.01.2014)

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-71fe7458-f3d8-4928-b2e1-5f75be8d248f
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.