Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Studia Ekonomiczne i Regionalne
Rocznik
2011
Tom
04
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Wizerunek miasta Kielce w Polsce i na świecie - studium przypadku
(
Kijanka A.
)
artykuł:
Strategia rozwoju miasta jako przedmiot transakcji biznesowych na przykładzie Ukrainy
(
Karyy O.
,
Krykawskyy Y.
)
artykuł:
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej "Krajobraz kulturowy a turystyka"
(
Zbucki L.
)
artykuł:
Gminy powiatu bialskiego jako podmiot działań marketingowych realizowanych w ramach środków regionalnego programu operacyjnego województwa lubelskiego
(
Holownia P.
,
Cyburt A.
)
artykuł:
Samorząd gminny jako podmiot działań marketingowych na przykładzie gmin objętych siecią Natura 2000
(
Guzal-Dec D.
,
Zwolinska-Ligaj M.
)
artykuł:
Wykorzystanie instrumentów marketingu terytorialnego na obszarach wiejskich województwa warmińsko-mazurskiego
(
Pomianek I.
)
artykuł:
Polityka inwestycyjna ważnym instrumentem determinującym konkurencyjność i rozwój gminy
(
Szaja M.
)
artykuł:
Park technologiczny jako korzyść terytorialna i podmiot marketingu terytorialnego
(
Nowak M.
)
artykuł:
Pozycjonowanie jako podstawa strategii marketingowej miast i regionów
(
Szromnik A.
)
artykuł:
Public relations w działalności jednostek samorządu terytorialnego
(
Niedzielska A.
)
artykuł:
Event marketing jako instrumenty działań promocyjnych łódzkiego samorządu
(
Sikora-Fernandez D.
)
artykuł:
Niestandardowe działania promocyjne polskich jednostek terytorialnych
(
Gebarowski M.
)
artykuł:
Ocena wartości terytorium dla docelowych grup konsumentów metodą refleksji strategicznej
(
Rawski M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.