PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 17 | 3 |

Tytuł artykułu

Konsumencka ocena turystyki wiejskiej na Pomorzu Środkowym w 2015 roku

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Consumer research of rural tourism on the Central Pomerania in 2015

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Celem badań było określenie wybranych postaw konsumentów mieszkających na Pomorzu Środkowym w zakresie turystyki na obszarach wiejskich tego regionu. Wykorzystano w tym celu ocenę konsumencką. Badania wykonano na przełomie lat 2014 i 2015 na reprezentatywnej próbie 203 osób metodą wywiadu z wykorzystaniem kwestionariusza. Kontynuacja tradycyjnego modelu podróży turystycznych wynikała głównie z niskiej jakości atrakcji turystycznych wokół obiektów noclegowych, niskiej jakości polityki cenowej, niezadowalającej dostępności informacji. Wskazuje to na zasadność modyfikacji planów strategicznych i projektów operacyjnych rozwoju Pomorza Środkowego.
EN
The target of the research was to determine selected attitudes of consumers residing in Central Pomerania within the scope of tourism in rural areas of the said region. Consumer assessment was used for this purpose. Research was conducted on a 203 representative group of people. The questionnaire-based interview method was used for the research at the turn of the year 2014/2015. Continuation of the traditional pattern of tourist travel results mostly from low quality of tourist attractions in the vicinity of facilities accommodating tourists, low quality pricing policy, insufficient availability of information. This provides legitimacy for modifying strategic plans and operational projects for the development of Central Pomerania.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

17

Numer

3

Opis fizyczny

s.73-84,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor

Bibliografia

  • Fariborz A., Sarjit S.G. 2009: Rural Tourism Development through Rural Cooperatives, Nature and Science, 7(10), 68-73.
  • Gravetter F.J., Forzano L.A.B. 2015: Research methods for the Behavioral Sciences, Cenglage Learning Stanford, 1-525.
  • Lantos G. P. 2015: Consumer Behavior in Action, Routledge, 106-148.
  • Saarinen J., Rogerson C.M., Manawa H. 2013: Tourism and the Millenium Development Goals, Routledge, 1-27, 225-235.
  • Sikorska-Wolak J. (red.). 2007: Turystyka w rozwoju obszarów wiejskich, SGGW, 12-513.
  • 10 Trends for 2015, [online], 2015: http://trendwatching.com/trends/10-trends-for-2015, dostęp 30.01.2015.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-704eb86e-1356-4843-b05f-729b74f5010d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.