PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2011 | 18 | 07 |

Tytuł artykułu

Skojarzenia z kategorią produktu jako podstawa personifikacja marki

Warianty tytułu

EN
Product category association as the basis of brand personification

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

18

Numer

07

Opis fizyczny

s.23-33,rys.,tab.

Twórcy

autor
  • Katedra Psychologii Organizacji i Zarządzania, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Lublin
autor

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-6f9c3928-dd85-4664-b766-2ada9e9541ba
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.