Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2012
Tom
19
Numer
04
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
04
artykuł:
Wykorzystywanie marketing w celach społecznych na przykładzie kampanii społecznej „Rozwód? Przemyśl to”
(
Szostek D.
)
artykuł:
Nieetyczne działania detalistów a budowanie negatywnych doświadczeń nabywców
(
Baruk A. I.
)
artykuł:
Opakowanie produktu istotnym elementem w realizacji polityki ochrony konsumenta
(
Ucherek M.
)
artykuł:
Priorytety promocji polskich miast na prawach powiatu w kontekście realizacji działań promocyjnych i wykorzystania governance w samorządzie
(
Maczmarek-Sliwinska M.
,
Piechota G.
)
artykuł:
Strategie produktu na rynku seniorów
(
Frackiewicz E.
)
artykuł:
Ekonomiczny wymiar relacji między dostawcą a nabywcą na rynku B2B. Uwagi metodologiczne dla badań empirycznych
(
Kleczek R.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.