Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2019
Tom
26
Numer
04
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
04
artykuł:
Kontrowersje wokół wizerunku lekarza w reklamie - podejście normatywne
(
Baranska M.
)
artykuł:
Conversion attribution in the onlineenvironment - identification of crucialdecision path stages. Theory and case study
(
Zaremba A.
)
artykuł:
Nowy paradygmat wzrostu marek według Sharpa a praktyka marketingowa
(
Medowski M.
)
artykuł:
Consumer behaviour of young Polish singles - selected issues
(
Zalega T.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.