PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | 22[71] |

Tytuł artykułu

Evaluation of target market segments for enterprises

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN

Słowa kluczowe

Twórcy

  • Department of Economics and Management, Faculty of Social Sciences, Slowackiego St. 114/118, Jan Kochanowski University in Kielce, 97-300 Piotrkow Trybunalski, Poland
autor
  • Advanced Mathematics Department, Marketing Faculty, Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman, 54/1 Prospect Peremogy, Kyiv, Ukraine
autor
  • Department of International Finance, Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman, Kyiv, Ukraine
autor
  • Advanced Marketing Department, Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman, Kyiv, Ukraine

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-61972bdb-f014-48d9-abf7-9635348f3184
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.