Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Health Problems of Civilization
Rocznik
2023
Tom
17
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
The influence of sports on emotional control in cadets of the National Guard оf Ukraine at the beginning of the war
(
Bodnar I.
,
Andres A.
,
Kryzhanovskyi V.
,
Shvets V.
)
artykuł:
Impact of Zumba training on body composition and eating behavior in obese women during Covid-19
(
Akyilmaz G.
,
Ozdurak-Singin R. H.
,
Cicek G.
)
artykuł:
Job satisfaction among nurses in the Podkarpackie voivodeship in Poland. Part III. Other
(
Grochowska A.
,
Kołpa M.
)
artykuł:
Using accelerometers as a method for improving compliance with physical activity recommendations in the treatment of obesity in children. Part II. Physical activity of social and professional groups
(
Stelmach M. J.
,
Protas P.
,
Tenderenda-Banasiuk E.
,
Kuroczycka-Saniutycz E.
,
Wasilewska A.
,
Lemiesz M.
)
artykuł:
Well-being as a strength of sports science students during the covid-19 pandemic: a cross-sectional study. Part I. Diseases and problems distinguished by WHO and FAO
(
Milovanovic I. M.
,
Maksimovic N.
,
Matic R. M.
,
Banjac B.
)
artykuł:
The effect of an educational video on patients' bowel preparation before colonoscopy: a single-blind randomized controlled study
(
Gunes A.
,
Tekin Y. E.
,
El C.
,
Bektas H.
)
artykuł:
Epicardial fat thickness increase in patients with seborrheic dermatitis as a clinical biomarker of cardio-metabolic risk
(
Kaya O.
,
Kaya H.
)
artykuł:
Loneliness in the practice of emergency medical teams: a case study
(
Dudzinski L.
,
Czyzewski L.
,
Kubiak T.
)
artykuł:
The problem of interhemispheric asymmetry in determining individual lateral preferences in children with intellectual disabilities
(
Azatyan T.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.