PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 100 | 2 |

Tytuł artykułu

Czynniki wpływające na zachowania konsumentów w zakresie wyboru targowisk jako miejsca zakupu produktów konsumpcyjnych na przykładzie województwa lubuskiego

Warianty tytułu

EN
Factors influencing consumer behavior in terms of choosing market squares as places for purchasing consumer products on the example of Lubuskie province

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

100

Numer

2

Opis fizyczny

s.108-118,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Ekonomiki i Organizacji Gospodarki Żywnościowej, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław
  • Zakład Zarządzania Strategicznego i Marketingu Uniwersytetu, Uniwersytet Zielonogórski, ul.Podgórna 50, 65-246 Zielona Góra

Bibliografia

Uwagi

PL
Rekord w opracowaniu

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-565b904a-750e-430f-96ba-f9a189d40560
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.