Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
21
Numer
02
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
02
artykuł:
Projekt Umowy Partnerstwa w kontekście wydatków rozwojowych w nowej perspektywie finansowej 2014–2020
(
Kowalska I.
)
artykuł:
Wpływ konwergencji mediów na kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego
(
Kuzniar-Zylka K.
)
artykuł:
Konflikty w organizacji a kontrproduktywność pracowników
(
Artemowicz-Lakiene S.
,
Lakis J.
)
artykuł:
Kreatywność pracowników warunkiem innowacyjności organizacji
(
Borowska A.
)
artykuł:
Merkantylizm i tax free we współczesnym handlu
(
Zimnoch K.
)
artykuł:
Wizerunek produktów spożywczych a jego wpływ na dycyzje zakupowe nabywców finalnych
(
Bialoskurski S.
)
artykuł:
Dynamika i kierunki rozwoju gospodarczego Chin po 1978 roku
(
Tomczonek Z.
)
artykuł:
Marketing 3.0 - nowe podejście do tworzenia wartości
(
Brzustewicz P.
)
artykuł:
Statystyczne podejście do badań dynamiki struktur ekonomicznych
(
Kukula K.
)
artykuł:
Internacjonalizacja przedsiębiorstw sektora żywnościowego Wielkopolski. Stymulatory i ograniczenia umiędzynarodowienia działalności gospodarczej
(
Budzynska A.
)
artykuł:
Fast fashion - przyszłość branży mody?
(
Sempruch-Krzeminska K.
)
artykuł:
Uwarunkowania skutecznego zarządzania konfliktem w relacjach przedsiębiorstwa z reklamującym
(
Berger M.
,
Mitrega M.
)
artykuł:
Koszty procesu fiskalnego podatku rolnego
(
Gruziel K.
)
artykuł:
Znaczenie zwierząt na rynku usług agroturystycznych na przykładzie województwa podlaskiego
(
Sokol J. L.
)
artykuł:
Przestrzenne zróżnicowanie kulturalnych wyznaczników poziomu życia w Polsce
(
Janusz M.
)
artykuł:
Oblicza feminizmu
(
Szydlo J.
)
artykuł:
Pozycja polskiego rolnictwa na rynku gospodarki żywnościowej Unii Europejskiej wg wybranych czynników i ich zmiana w latach 2002 i 2010
(
Mickiewicz A.
,
Mickiewicz B.
)
artykuł:
Wpływ konwergencji mediów na kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego
(
Kuzniar-Zylka K.
)
artykuł:
Międzynarodowy podział pracy jako determinanta rozwoju gospodarczego
(
Piekutowska A.
)
artykuł:
Foresight jako narzędzie budowania strategii rozwoju społeczno-gospodarczego euroregionów
(
Szpilko D.
)
artykuł:
Partnerstwo Wschodnie - osiągnięcia i wyzwania po czterech latach współpracy
(
Borucinska-Dereszkiewicz I.
)
artykuł:
Nacjonalizm w trzecim pokoleniu - odradzanie się ideologii skrajnie prawicowych we współczesnej Europie
(
Ickiewicz-Sawicka M.
)
artykuł:
Zasobowe podejście do konkurencyjności MSP przetwórstwa żywnościowego w Wielkopolsce. Wyniki badań empirycznych
(
Gajowiak M.
)
artykuł:
Co jest źródłem szczęścia? Zadowolenie z życia a obiektywne i subiektywne wskaźniki sytuacji materialnej
(
Sekscinska K.
,
Maison D.
)
artykuł:
Istota tworzenia i współtworzenia wartości
(
Sawicki J.
)
artykuł:
Zmiany poziomu wykształcenia ludności rolniczej w Polsce w perspektywie ostatniego półwiecza
(
Mickiewicz B.
,
Zuzek D. K.
)
artykuł:
Kulturowe kody etyczne i ich osobowościowe korelaty
(
Czerniawska M.
)
artykuł:
Koncepcja smart growth wyzwaniem dla regionów słabo rozwiniętych Polski
(
Skawinska E.
)
artykuł:
Zachowania wiejskich gospodarstw domowych na rynku bankowości internetowej
(
Szafranska M.
)
artykuł:
Potencjał polskiego sektora kreatywnego na tle pozostałych krajów Unii Europejskiej
(
Rollnik-Sadowska E.
)
artykuł:
Stereotypy wizerunku kobiety w reklamie
(
Zalejski J.
,
Gryko K.
)
artykuł:
Internet jako źródło pozyskiwania informacji w gospodarstwach rolnych województwa małopolskiego
(
Czekaj M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.