PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2018 | 25 | 09 |

Tytuł artykułu

Kreowanie wartości klienta w kontekście jakości procesu obsługi

Warianty tytułu

EN
Creating customer value in the context of the quality of the service process

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

25

Numer

09

Opis fizyczny

s.10-25,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Organizacji i Zarządzania Przedsiębiorstwem, Wydział Ekonomii i Zarządzania, Politechnika Opolska, Opole
  • Katedra Inżynierii Jakości Produkcji i Usług, Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki, Politechnika Opolska, Opole

Bibliografia

Uwagi

PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-50905577-e055-4a7b-b36f-b30b2e22a745
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.