Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
24
Numer
09
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
09
artykuł:
Upcykling jako element zielonego marketingu i jego znaczenie dla biznesu
(
Czuba M.
)
artykuł:
Young Polish consumers’ propensity to purchase in foreign online stores as an aspect of the cultural determinants of e-commerce
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
)
artykuł:
Znaczenie relacji personalnych dla umiędzynarodowienia przedsiębiorstw
(
Ratajczak-Mrozek M.
)
artykuł:
Sieci otwartych innowacji w globalnych łańcuchach dostaw
(
Surowka-Marszalek D.
)
artykuł:
Factors affecting the decisionmaking processes of medical tourists
(
Boguszewicz-Kreft M.
)
artykuł:
Międzynarodowy wymiar marketingu sportowego
(
Rzemieniak M.
)
artykuł:
The role of marketing in reforming banking market of Ukraine
(
Reshetnikova I.
,
Shapovalova E.
)
artykuł:
Kraj pochodzenia marki jako kryterium wyboru produktów przez konsumentów
(
Baran R.
)
artykuł:
Elementy tożsamości marki instytucji na rynku kultury - analiza składowych w oparciu o model sześciokąta tożsamości marki J.N. Kapferera
(
Smolen T.
)
artykuł:
Internet w procesie internacjonalizacji MSP - wyniki badań
(
Frackiewicz E.
,
Cwiertnia A.
)
artykuł:
Analysis of consumer preferences for local and global brands in markets of Croatia, Poland and Slovakia
(
Dado J.
,
Boguszewicz-Kreft M.
)
artykuł:
Rola innowacyjnych modeli biznesowych w działalności przedsiębiorstwa
(
Dymitrowski A.
)
artykuł:
Koncepcja marketingu międzynarodowego na tle innych współczesnych koncepcji marketingu
(
Chlipala P.
)
artykuł:
Innowacyjne trendy na międzynarodowych rynkach produktów żywnościowych
(
Figiel S.
)
artykuł:
Porównanie sposobów poszukiwania informacji i dokonywania zakupów przez konsumentów w wybranych krajach Europy
(
Awdziej M.
,
Tkaczyk J.
)
artykuł:
Angażowanie (się) klienta w zarządzaniu marketingowym podmiotów międzynarodowej branży modowej
(
Zyminkowska K.
)
artykuł:
Kształtowanie wizerunku szkoły wyższej wśród zagranicznych kandydatów na studentów
(
Jonas A.
)
artykuł:
CSR a marketing
(
Sobotko E.
,
Kozlowski W.
)
artykuł:
The marketing audit in higher educational establishment
(
Krykavskyy Y.
,
Dmytriv A.
)
artykuł:
Trendy w zachowaniach konsumenckich online w ujęciu globalnym i krajowym
(
Gregor b.
,
Gotwald-Feja B.
)
artykuł:
Reputacja przedsiębiorstwa a nacjonalizm konsumencki
(
Figiel A.
)
artykuł:
Efektuacja, marketing przedsiębiorców i wczesna internacjonalizacja przedsiębiorstw
(
Duliniec E.
)
artykuł:
Wpływ środowiska obcego kraju na eksport
(
Michalski E.
)
artykuł:
Preferencje chińskich konsumentów w stosunku do produktów spożywczych - wyzwania dla przedsiębiorstw zachodnich
(
Pyrcz K.
,
Bartosik-Purgat M.
)
artykuł:
Wielopoziomowe modele klas ukrytych w badaniach międzynarodowych
(
Sagan A.
)
artykuł:
Komunikowanie kraju pochodzenia a postawy konsumentów wobec marki
(
Taranko T.
)
artykuł:
Wybrane aspekty zjawiska migracji międzynarodowych w badaniach zachowań konsumentów
(
Kurzemska A.
)
artykuł:
Kształtowanie postaw rynkowych seniorów przez uniwersytety trzeciego wieku jako element unijnej srebrnej gospodarki
(
Dolhasz M.
)
artykuł:
Zakres aktywności prosumenckichkonsumentów niepełnosprawnych ruchowo i ich wpływ na skłonność do akceptacji innowacji produktowych
(
Maciaszczyk M.
)
artykuł:
Sieci biznesowe a kultura organizacyjna
(
Malys L.
)
artykuł:
Kulturowe uwarunkowania budowania relacji B2B
(
Glinska-Newes A.
,
Petrykowska J.
,
Escher I.
,
Brzustewicz P.
)
artykuł:
Innowacyjność polskich konsumentów a odpowiedzialny rozwój
(
Olejniczuk-Merta A.
)
artykuł:
Kraj pochodzenia jako czynnik wyboru produktu przez nabywcę - wyniki badań
(
Hajduk G.
)
artykuł:
System marketingowy jako centralne pojęcie nauki o marketingu - cz.2
(
Kaminski J.
)
artykuł:
Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej
(
Rudawska E.
,
Frackiewicz E.
,
Wiscicka M.
)
artykuł:
Strategie marketingu międzynarodowego w świetle globalnych scenariuszy rozwoju do 2025 roku
(
Kozielski R.
)
artykuł:
Problemy standaryzacji i adaptacji oferty podmiotów sektora kreatywnego w warunkach umiędzynarodowienia
(
Sobocinska M.
)
artykuł:
Model zarządzania marketingiem relacyjnym w aktywności targowej B2B na rynku nieruchomości z nowoczesną powierzchnią handlową
(
Siemieniako D.
,
Gebarowski M.
)
artykuł:
Korzyści zastosowania Internetu Rzeczy w sektorze handlu detalicznego
(
Kowalska M.
)
artykuł:
Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych
(
Sanak-Kosmowska K.
,
Manczak I.
)
artykuł:
Wizerunek marek innowacyjnych - wyniki badań empirycznych w wybranych sektorach w Polsce i we Francji
(
Grebosz M.
)
artykuł:
Mechanizmy bogacenia się i gromadzenia prywatnego majątku w opinii studentów międzynarodowych
(
Pietrzak J.
)
artykuł:
Sharing economy jako nowy trend w zachowaniach konsumentów
(
Szymanska A. I.
)
artykuł:
Proces kreowania wartości dla klienta w sektorze usług profesjonalnych - możliwości i ograniczenia
(
Matysiewicz J.
)
artykuł:
Firmy usługowe born global z perspektywy polskich liderów globalnych
(
Pluta-Olearnik M.
)
artykuł:
Konsument w społeczeństwie cyfrowym - wymiary i porównania międzynarodowe
(
Mazurek-Lopacinska K.
)
artykuł:
Nawiązywanie relacji biznesowych z wykorzystaniem mediów społecznościowych - aktywność polskich menedżerów eksportu w serwisach LinkedIn i GoldenLine
(
Deszczynski B.
)
artykuł:
Rola marketingu w strategii internacjonalizacji uczelni wyższej
(
Domanski T.
)
artykuł:
Otoczenie technologiczne krajów Unii Europejskiej jako warunki działalności przedsiębiorstw na eurorynku
(
Komor M.
)
artykuł:
Relacje B2B w międzynarodowych łańcuchach wartości
(
Swiatowiec-Szczepanska J.
)
artykuł:
Kampanie reklamowe w wybranych krajach - studium przypadku Toyoty
(
Smalec A.
,
Hernik J.
)
artykuł:
Wspólny znak towarowy gwarancyjny w ujęciu ekonomiczno-prawnym wobec wyzwań międzynarodowych
(
Nikodemska-Wolowik A. M.
,
Bednarz J.
)
artykuł:
Postawy polskich konsumentów ekologicznej żywności wobec produktów zagranicznych
(
Pilarczyk B.
,
Nestorowicz R.
,
Rogala A.
,
Jerzyk E.
)
artykuł:
Wpływ narzędzi marketingu przedsiębiorstw międzynarodowych na kulturę narodową - próba konceptualizacji badań
(
Zbikowska A.
)
artykuł:
Ocena dostosowania polskich sklepów internetowych do wymagań handlu transgranicznego
(
Kapera K.
,
Kuziak M.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a innowacje oferty marketingowej
(
Czubala A.
)
artykuł:
Determinanty kształtowania wiedzy finansowej konsumentów na rynkach międzynarodowych
(
Smyczek S.
)
artykuł:
Nakłady inwestycyjne podmiotów z kapitałem zagranicznym w sektorze usług w Polsce
(
Klosiewicz-Gorecka U.
)
artykuł:
Partnerstwo transatlantyckie TTIP w perspektywie marketingu międzynarodowego - próba oceny
(
Wiktor J. W.
)
artykuł:
Strategie ukierunkowane na nabywców polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynku międzynarodowym (wyniki badania)
(
Rawski M.
)
artykuł:
Zakres przestrzenny rynku jako uwarunkowanie decyzji cenowych przedsiębiorstw działających na polskim rynku (wyniki badań)
(
Hadrian P.
)
artykuł:
Zachowania przedsiębiorstw w procesach umiędzynarodowienia rynków
(
Stys A.
,
Stys S.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.