PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 63 | 07 |
Tytuł artykułu

Źródła informacji o nowych produktach

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
The sources of the information about the new products
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Zakup nowego produktu żywnościowego obarczony jest znacznym ryzykiem decyzji dla konsumenta. W tym procesie istotne znaczenie mają informacje, które docierają do konsumenta, dotyczące nowej oferty produktów żywnościowych. Znajomość tych źródeł oraz ich znaczenia dla konsumenta odgrywa szczególną rolę dla przedsiębiorstw. Odpowiedni komunikat skierowany do konsumenta przyspiesza proces dyfuzji innowacji produktowych.
EN
The purchase of a new product is loaded with the decision risk taken by the consumer. Hence, information that goes to the consumer is very important. The knowledge of the sources of information and their importance for the consumer, play a special role for enterprises. Proper communication directed to the consumer make the diffusion process about innovative products to go faster.
Wydawca
-
Rocznik
Tom
63
Numer
07
Opis fizyczny
s.30-32,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Wydział Towaroznawstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznań
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-4e230832-a188-462d-8bd4-0fda5ecc7ea6
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.