PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | 61 | 3 |
Tytuł artykułu

Wpływ działań promocyjnych na zachowania nabywców samochodów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Impact of promotional measures on car purchasers’ behaviours
RU
Vlijanie pooshhritel’nykh mer na povedenie pokupatelejj avtomashin
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
61
Numer
3
Opis fizyczny
s.141-151,rys.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Analizy Rynku i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul.M.Oczapowskiego 4, 10-719 Olsztyn
autor
  • Katedra Makroekonomii, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul.R.Prawocheńskiego 19, 10-720 Olsztyn
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-4c75cc4c-b8b5-455b-a502-2bd2f00d0ca9
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.