PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | 17[66] |

Tytuł artykułu

Cechy domen internetowych polskich marek eksportowych a specyfika branży

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Characteristics of internet domains of Polish export brands and specifics of a sector

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Twórcy

  • Kolegium Gospodarki Światowej, Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, budynek M, parter, ul.Madalińskiego 6/8, Warszawa
autor
  • Kolegium Gospodarki Światowej, Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, budynek M, parter, ul.Madalińskiego 6/8, Warszawa
autor
  • Kolegium Gospodarki Światowej, Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, budynek M, parter, ul.Madalińskiego 6/8, Warszawa
autor
  • Kolegium Gospodarki Światowej, Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, budynek M, parter, ul.Madalińskiego 6/8, Warszawa
autor
  • Kolegium Gospodarki Światowej, Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, budynek M, parter, ul.Madalińskiego 6/8, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-4a9d755e-8292-4e87-882b-00a0bc6ba593
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.