PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | 20 | 03 |
Tytuł artykułu

Sprawdzanie hipotez w marketingu na przykładzie badań ocen poszerzeń marek. Metodologia, stan wiedzy i perspektywy dalszych badań

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Hypotheses' checking in marketing: case of investigation of consumers' reactions to brand extensions. Metodology, state of knowledge and future research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
20
Numer
03
Opis fizyczny
s.8-16, tab.
Twórcy
autor
  • Katedra Podstaw Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-49ecf7d6-834a-4466-a082-0f7a067ad3b1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.