PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | 03 | 3 |

Tytuł artykułu

Segmentacja gospodarstw domowych na rynku ziemniaków (na przykładzie miasta Poznania)

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Household segmentation on potato market (on the base Poznan city)

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Podjęto próbę podzielenia gospodarstw domowych na w miarę jednorodne grupy - wydzielono segmenty na podstawie zróżnicowanych zachowań związanych ze spożyciem i zakupem ziemniaków i ich przetworów. Identyfikacja segmentów rynku wykonana została z wykorzystaniem metody analizy skupisk. Taka segmentacja miała na celu wskazanie producentom ziemniaków różnych kierunków różnicowania działań marketingowych.
EN
Segmentation of households on potato market may be a base to show for producers the need of differentiated marketing activities. In this paper the effects of household aggregation were showed with using the cluster analysis. The following factors were decided for household attachment in to four market segments: level of potato consumption in fresh and processed form, preferred form ofpacking, importance of price and quality in process of buying and level of potato consumption in fresh and processed form in catering businesses.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

03

Numer

3

Opis fizyczny

s.64-67,wykr.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Akademia Rolnicza w Poznaniu, Poznań

Bibliografia

  • Kramer J. (1994): Badania rynkowe i marketingowe. PWE, Warszawa.
  • Sagan A. (1998): Badania Marketingowe. Podstawowe kierunki. AE, Kraków.
  • Walesiak M. (1996): Metody analizy danych marketingowych. PWN, Warszawa. .
  • Tarant S. (2000): Analiza trendów zachodzących w konsumpcji, obrocie towarowym i produkcji ziemniaków jadalnych. Maszynopis rozprawy doktorskiej. AR Poznań

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-46d41cad-2ee2-44cd-9f4e-ff5297bbbcdb
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.